Gå til innhold

Stabæk - Manchester United Reserves


Jørgen

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg kunne slenge opp en tråd når det gjaldt den oppkommende kampen mot Stabæk i Telenor Arena. Jeg skal iallefall opp der å se treningsdagen, men er usikker på om jeg ønsker å dra på kampen hvis det ikke er noen andre som tar turen. Billetter kan forøvrig bestilles her hvis du er medlem av MUSCSB

 

Game, skal du fortsatt? Points, du må jo ihvertfall ta turen når det er så nærliggende?

 

Jeg er helt sikker på at det er en god del folk fra Oslo/Asker/Bærum området som har mulighet, Latias?

 

Det hadde iallefall vært stas å fått til, når det gjelder billettene fra MUSCSB, må man fremvise medlemskort for hver enkelt billett, eller holder det at jeg viser hvis jeg bestiller to? Jeg har en United-supporter som kompis, men han er ikke medlem i supporterklubben. Jeg har helst lyst til å sitte ved United-delen, men hadde vært fint om han også kunne ha hatt sete der.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skal dra og se kampen, og jeg bor i Bærum, altså ganske nær Telenor Arena. Nå er ikke jeg så godt kjent her på forumet, og dere vet vel knapt hvem jeg er, men det hadde vært utrolig gøy om det var noen herfra som drar på kampen. Det er tross alt ikke alle som har de gullhåra i baken at vi kan dra på Arsenal-kampen.

 

Man kan forresten kjøpe billetter 90 minutter før kampstart, tror jeg, men siden kampen starter kl. 13:00, så må man kanskje stå opp litt tidligere enn man ønsker :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...