Gå til innhold

jentungen skal få bærbar

Anbefalte innlegg

men hva skal man kjøpe?

blir ikke 10` litt liten til dagli bruk?

hu bruker den for det meste til skolearbeid, nettsurfing, musikk, youtube, bilder osv, så jeg regner ikke med hu trenger noe superavansert.

penger vokser ikke på trær her vi bor, så max 3500-4000 ville hvert fint.

men, det er jo lit å velge i der ute kan mann si, så jeg håper noen med lit mer peiling enn meg kan foreslå noe bra til ei jente på 14.

pål

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
takk, den så bra ut. satser på at det blir den ja:-)

takk igjen

pål

Tror nok at den pc'en du har der er en god kandidat til en pc til dattera di:P

Der får du mye for pengene, innebygd webcam for msn osv..

Jeg synes du burde gå for den ... Ps: Ofte lurt å bestille online...

Lenke til kommentar

Ja, det er sant at byggekvaliteten kan være for jævlig... har aldri hatt en acer selv før men har hørt flere steder at byggekvaliteten ikke akkurat er på høyde med de andre konkurentene , men vis du vis spare noen få hundre lapper og ha større harddisk burde du gå for acer'en mellom disse to..

Lenke til kommentar

virker på meg som merket er en smakssak, har lest mye her inne om folk som sverger til dell mens andre advarer i mot det merket og det samme med andre merker, så for en som ikke har så utrolig peiling er dette et av de store problemene ved valg av pc.

nesten som en bekjent av meg som har kjørt renualt i alle år og alldri hatt et problem mens andre klager på det merket hele tiden..

ska itte væra lett å velge nei :-)

pål

Lenke til kommentar
takk, den så bra ut. satser på at det blir den ja:-)

takk igjen

pål

Tror nok at den pc'en du har der er en god kandidat til en pc til dattera di:P

Der får du mye for pengene, innebygd webcam for msn osv..

Jeg synes du burde gå for den ... Ps: Ofte lurt å bestille online...

:!: :roll:

Lenke til kommentar

Kvaliteten mellom merker for billig-maskiner er ikke avgjørende. Dummeste jeg ser er fjortiser som har Mac pro og XPS'er slengende løst i veska. Det som ryker er stort sett tastaturer, skjermkabel og vannsøl :)

Hele familien bruker Acer grunnet hyggelig pris. Selvfølgelig har noen av dem gått dukken grunnet ufin bruk, men kun en Toughbook er sikret mot slikt. Har ingen problemer med å anbefale Acer. Bruker selv en Lenovo, en HP Easynote og en FSC pro, alle 12,1" til noen få lapper. Både Lenovo og HP er solide og behagelige og bruke. Ville ikke gått under 12,1".

Den mest geniale maskinen kjøpte jeg dog for jobben forrige uke. Det var en Asus u30a tror jeg, men den koster nok litt over budsjettet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...