DJ_Dark Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) Heisann United-fans. I går fremmet jeg forslag om en fotballcup for United-supportere, men det gikk fort over til å bli en cup for de fire store lagene i England. Informasjonstråd for fotballcupen finnes her. Det blir altså en 7'er-cup (regner jeg med) hvor vi spiller på en 7'erbane på Ekebergsletta. Kampoppsett vil bli satt opp når vi ser hvor mange lag det eventuelt blir og om det i det hele tatt blir noe av, noe jeg håper. For mer informasjon kan førstetråden leses. Hvis dette ser interresant ut kan dere som United-fans melde dere på deres lag her. Foreløpige brukere som vil være med på Uniteds lag og evt. posisjon: DJ_Dark - Keeper, spiss - En jævel foran mål, gal som keeper. Latias - Midtbane Sameboe - Spiss Schjellin - Midtbane, spiss Eksentron - Venstre benkesliter Hans-o - Altmuligmann Saiyaman - Venstre back, spiss Alastor - Back, stopper niko_90 - Midtbane, spiss Points - Spiss - Siden du har skrevet deg opp på laget der er du vel med.. Sir LuckyNr7 - Høyre/venstre ving -- Mvh DJ_Dark Endret 22. mars 2010 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Midtbane på meg hvis jeg kommer. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2010 Må minne om at vi faktisk trenger forsvarere og. Noe sier meg at de fleste her er midtbane eller spiss. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Må minne om at vi faktisk trenger forsvarere og. Noe sier meg at de fleste her er midtbane eller spiss. Pøh, vi skal være offensive! Forsvar får du styre alene! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2010 Er jo egentlig spiss selv, men siden jeg alltid var best på laget som keeper måtte jeg alltid stå i mål. Er en jævel foran mål og. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Kunne gjerne tenkt å være med på dette, regner med at de blir en tur til Oslo engang i sommer. Jeg kan spille Midtbane eller spiss. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Mine Innlegg, kommer tviler på at jeg deltar Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Er jo egentlig spiss selv, men siden jeg alltid var best på laget som keeper måtte jeg alltid stå i mål. Er en jævel foran mål og. Mhm. Ja. Det var nok fordi du var så god som keeper som gjorde at de plasserte deg der.. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Venstre sofasliter (defensiv), moralsk support fra Vest! Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Hvis jeg kommer, spørs litt på datoen, er jeg klar for spill. Kan spille i alle posisjoner! Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Jeg er med hvis det passer med datoen. Spiss eller venstre back er god posisjoner Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Ving og eventuelt spiss, skal det spilles må det gjøres på United-måten. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Kan eg få være sofasupporter? Følge kampene der eg er best, fra sofaen? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2010 Med andre ord en utrolig døv 4-5-1 med en spiss på topp som greier lite? Men det blir vel 7'er så da blir det 2-3-1 da Lenke til kommentar
PSV Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 0-1-5. Hadde jeg bodt der nede hadde jeg stilt opp. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2010 Ta turen likevel! 0-1-5 blir vel laget vårt sånn som det ser ut nå. Evt 0-2-4. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Med den gode gamle "flygekeeperen" selvsagt? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2010 Ingen slår meg på flyvekeeper! Ble jo toppscorer som keeper på hw-fotball. ;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå