DJ_Dark Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) Heisann Chelsea-fans. I går fremmet jeg forslag om en fotballcup for United-supportere, men det gikk fort over til å bli en cup for de fire store lagene i England. Informasjonstråd for fotballcupen finnes her. Det blir altså en 7'er-cup (regner jeg med) hvor vi spiller på en 7'erbane på Ekebergsletta. Kampoppsett vil bli satt opp når vi ser hvor mange lag det eventuelt blir og om det i det hele tatt blir noe av, noe jeg håper. For mer informasjon kan førstetråden leses. Hvis dette ser interresant ut kan dere som Chelsea-fans melde dere på deres lag her. Foreløpige brukere som vil være med på Chelseas lag og evt. posisjon: Herr Tøs - Altmuligmann, generelt ræva Zeromac - Midtbane PrettyBoy - Midtbane HeHauken - Forsvar -- Mvh DJ_Dark Endret 26. januar 2010 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) Jeg er forhåpentligvis med. Men er svært dårlig i fotball. Andre som er med? Endret 20. januar 2010 av Herr Tøs Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Jeg har lyst til å være med. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Du bor vel ikke så langt unna heller, Zero. Så jeg forventer at du stiller. Jeg kommer til å prøve å komme. Gjøre alt i min makt osv. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2010 Skriv også opp hvor dere evt vil spille. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Der jeg trengs. Er like dårlig til alt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2010 Hahaha. :!: Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) Seriøst. Jeg suger. 40m på 15 sekunder eller noe. Minst. Teknikk som ei ku med knekte bein. Skuddfot som en jente 8-spiller. Men har masse godt humør og stå på-vilje som få! Endret 20. januar 2010 av Herr Tøs Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2010 Det er bra. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) Jeg har spilt fotball i 8 år, så jeg er vel normalt god, tipper jeg. Stemmer det Herr Brun, tar 20min med tog inn til Oslo, og så busser jeg opp til Ekeberg, hvis det blir der. Problemet er bare det at, hvis det blir i sommerferien, kan det hende jeg er borte stort sett hele ferien. Men får se hvilken dato det blir Sett meg opp som midtbane, DJ_Dark! Endret 20. januar 2010 av Zeromac Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 40m på 15 sekunder eller noe. Det er faktisk bortimot gå-tempo det. Imponert Problemet er bare det at, hvis det blir i sommerferien, kan det hende jeg er borte stort sett hele ferien. Men du skal jo være borte da også. Borte på Ekeberg.... Det går forøvrig kollektivtransport fra Borte til Ekeberg også... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2010 Men du skal jo være borte da også. Borte på Ekeberg.... Det går forøvrig kollektivtransport fra Borte til Ekeberg også... Hahaha Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Det går forøvrig kollektivtransport fra Borte til Ekeberg også... Fra London? Hvis fly regnes som kollektiv... Det gjør vel kanskje det? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Nei når man flyr gjør man det alltid privat. Privatfly, ikke ilag med andre, kollektivt. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Jeg regner med at Abramovich stiller med privatfly - du skal tross alt representere Chelsea. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 (endret) Jeg er med såfremt jeg ikke jobber. Spilte back en gang i tiden, men formen er ikke som den engang var (sluttet med aktiv fotball etter jeg lagde 4 straffer på 2 kamper). Skal høre med brodern om han også blir med - han kan i motsetning til meg spille fotball. Regner med at vi går for klassisk Chelsea-stil anno 1990 og tar resten på fysikken? Edit: Blir faktisk ganske imponert om vi klarer å knote sammen 7 stk. Så kan vi signere noen på free transer fra United/Liverpool-gjengen. De blir garantert mer enn nok. Endret 22. januar 2010 av HeHauken Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Jeg er med jeg,.helt grei spiller..Formen ekke på topp, men hvis vi mangler spillere kjenner jeg mange som gjerne vil være med selvom de ikke er Chelsea-supportere.. Er vel best som offensiv midtbane,. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 De skal være forumbrukere, og de skal være Chelsea-supportere. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 DJ_Dark: Setter du meg opp som forsvar? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2010 Oi, glemte å føre deg opp. Skal bli gjort nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå