DJ_Dark Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) Heisann Arsenal-fans. I går fremmet jeg forslag om en fotballcup for United-supportere, men det gikk fort over til å bli en cup for de fire store lagene i England. Informasjonstråd for fotballcupen finnes her. Det blir altså en 7'er-cup (regner jeg med) hvor vi spiller på en 7'erbane på Ekebergsletta. Kampoppsett vil bli satt opp når vi ser hvor mange lag det eventuelt blir og om det i det hele tatt blir noe av, noe jeg håper. For mer informasjon kan førstetråden leses. Hvis dette ser interresant ut kan dere som Arsenal-fans melde dere på deres lag her. Foreløpige brukere som vil være med på Arsenals lag og evt. posisjon: Fox - Midtbane, spiss Hegland - Midtstopper archongamer - Keeper zlazor - Stopper, midtbane iRoman - Spiss Chancelor - Sølvgutt på sidelinjen. -- Mvh DJ_Dark Endret 21. januar 2010 av DJ_Dark Lenke til kommentar
fox Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 meld meg opp som midtbane/spiss Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Jeg har superlyst til å være med. Midtstopper. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) Skulle gjerne vært med som høyreving, men som nevnt tidligere har jeg ikke mulighet til å transportere meg til Oslo Blir med om tre år, når jeg (forhåpentligvis) har flyttet til oslo Endret 20. januar 2010 av GoreGalore Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2010 Tog? Bare å bestille tidlig det. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Tog fra Kristiansand til Oslo er alt for dyrt for meg Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2010 Du har et halvt år på å tjene inn 400 spenn... Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) Har dødslyst, men er med neste år Endret 20. januar 2010 av Torstein! Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Jeg har veldig lyst til å bli med, men som sagt tidligere må det bli en posisjon der kondisjon ikke er alfa omega. Var keeper i mine yngre dager, så tar helst den plassen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2010 Trenger ikke være drittgod da. Bare folk er med er det gøy. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Trenger ikke være drittgod da. Bare folk er med er det gøy. Neida, men vil jo trenge surstoff om jeg skal gå på et løp Har ikke trent noe særlig på snart 15 år, så kondisen er alvorlig dårlig. Tror selv jeg fortsatt er god da Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2010 Da har du 6 måneder på deg til å bedre den kondisen. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Et lite spørsmål; hvis tc47 skal med, spiller han da for vårt lag eller United-laget? :!: Lenke til kommentar
fox Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 For oss, vi er få ManUtd har altfor mange de Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Tipper han tar Song-rollen som defensiv midtbane Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Spørst helt når det er. Vist det ikke skjærer seg med syden tur eller andre turer så er jeg nok helt sikkert med! Kan egentlig spille overalt da jeg har spilt overalt i mine fotball dager, men ser helst det blir midtstopper eller defansiv midt. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Hvis Tc skal spille for dere så blir det jo selvsagt i Silvestre rollen. Noe annet blir jo bare feil... Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Så du mener vi skal benke ham? Lenke til kommentar
fox Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 (endret) Tja, siden vi skal være syv på bane. Da stemmer jeg for dette: archongamer(Fabianski) Hegland(Vermaelen) - tc47(Silvestre) Fox(Fabregas) - zlazor(Song) spiss - spiss Hvor er iRoman? Han må være med Endret 21. januar 2010 av Fox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå