DJ_Dark Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) Heisann Liverpool-fans. I går fremmet jeg forslag om en fotballcup for United-supportere, men det gikk fort over til å bli en cup for de fire store lagene i England. Informasjonstråd for fotballcupen finnes her. Det blir altså en 7'er-cup (regner jeg med) hvor vi spiller på en 7'erbane på Ekebergsletta. Kampoppsett vil bli satt opp når vi ser hvor mange lag det eventuelt blir og om det i det hele tatt blir noe av, noe jeg håper. For mer informasjon kan førstetråden leses. Hvis dette ser interresant ut kan dere som Liverpool-fans melde dere på deres lag her. Foreløpige brukere som vil være med på Liverpools lag og evt. posisjon: Smågal - Forsvar/stopper Dalglish - Benskjør spiss - Usikker, skadet. MagnusW - Midtbane, defensiv midtbane, stopper Sagberg - Back, midtstopper -- Mvh DJ_Dark Endret 26. januar 2010 av Dalglish Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) *Kanskje* Forsvar(midtstopper) Endret 20. januar 2010 av Smågal Lenke til kommentar
fox Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Nei, ikke noe kanskje her. Du skal være med Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2010 Nei, ikke noe kanskje her. Du skal være med Riktig innstilling! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Dalglish. Spiss så klart. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Joa, kan vel skrive meg opp. DM/MS, kan til nød spille FS. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Er med. Back eller midtstopper. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Har dere kommet frem til noe dato på dette? Hadde vært morro å være med, stor midtstopper Men er veldig tvilsomt, ettersom jeg jobber veldig mye i sommer. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Jeg har lyst, men stiller et stort kanskje. Datoen har sykt mye å si for min del, har planer store deler av sommeren. Blir datoen gunstig, blir jeg med. Kan spille som ræva keeper, løpende ving eller stillestående spiss Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Blir det noe av dette her eller DJ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå