Latias Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 42. Magnus Eikrem Fullt navn: Magnus Wolff Eikrem Kallenavn: Maggie Nasjonalitet: Norsk Født: 8. august 1990 Fødested: Molde, Norge Posisjon: Sentral midtbane Høyde: 180 cm Vekt: 74 kg Overgang: 18. april 2009 fra akademiet Kontrakt: 30. juni 2011 United-debut: Har ikke debutert Klubber: 2009-: Manchester United Ungdomsklubber: ?-2006: Molde 2006-2009: Manchester United Informasjon om spilleren: Et av de største talentene Norge noen gang har produsert. Fikk steget opp til reservelaget fra akademiet til å se ut som barnemat, og er nå en viktig del av Uniteds reservelag. Solskjærs fotballskole fikk raskt øye på denne spilleren, og United nølte ikke med å ta kontakt. Har siden den gang imponert kraftig på både akademiet og på reservelaget. Eikrem har gode pasninger og et godt overblikk. Er også god på døballer, og har notert seg for flere frisparksperler allerede. Kan unggutten fra Molde ta over for Scholes på Unitds midtbane? Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) Bare for ordens skyld så har han debutert for United, men har ikke hatt sin offisielle debut. Ikke bare spekuleres det i om han kan ta over for Scholes, han er og sammenlignet med han. Han har sittet på benken i CL og ligacupen. Dette er pdd det nærmeste han har vært offisiell debut: benken i CL Her er profilen på United.com: Magnus Eikrem En liten fun-fact:Debuterer han, så vil han være den første spilleren i United med diabetes som gjør det Endret 25. januar 2010 av Step_up Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2010 Vet at han har debutert, men som du sier så var det ikke offisielt. Spilte vel 10 minutter mot et skotsk lag i pre-season, men det var ikke noe offisielt debut. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Men en ting som bekymrer meg, er at Fergie har latt alle sjanser gå fra han til å prøve Eikrem på banen. F.eks så har det vært en bra mulighet i Ligacupen og i CL...For å kunne finne ut om hans talent er såpass bra som det virker å være, så må han få spille på høyt nivå før sommeren. Hvis ikke så kan han bli stuck i United på reservelaget som 20 åring. Det kan potensiellt være en effektiv måte å ødelegge ett enormt talent på(det, eller ved å gå til en norsk klubb. Blir så redd når jeg leser slike rykter på nettet, at jeg alltid blir nødt å slå det opp med en gang for å finne ut om det er hold i). Selvsagt vet Fergie at det ikke ville sett bra ut og går ut i fra at han har en plan. Allikevel bekymrer det meg at Eikrem ikke har ett sekund obligatorisk spilletid. Selv om reservene til United ville gjort det veldig bra i TL, så tror jeg nok de fleste har lyst å spille på ett høyere nivå enn dette . Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 blir det utlån, eller får han endelig offisiell debut med enda flere innhopp i løpet av sesongen? Da bør han starte i ligacupen! Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 ingen som vet noe? Ingenting som har skjedd? Da er vel det andre scenarioet mest sannsynlig... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2010 Tror han blir sendt litt tilbake i køen. Nå har jo Cleverley også slått til, og det er ikke slik at sentrale midtbanespillere er en mangel i United. Tror ikke han blir utlånt, og tror heller ikke han får spille så meget for førstelaget. Blir vel nok en sesong for reservene. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 (endret) Jeg tror ikke at SAF kommer til å ødelegge han som fotballspiller på den måten. Ser ikke for meg at ett så stort talent som satt på benken mot Wolfsburg ikke spiller på ett høyere nivå gjennom flere kamper denne sesongen. Ser heller ikke at ett talent som Eikrem blir diskriminert på den måten denne sesongen... forresten, hvorfor i all Verden tror du at han blir det? Endret 30. juli 2010 av Step_up Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Eikrem lånes trolig ut Og det var som forventet. Hvilke klubber tror folket det blir? Kanskje det blir Blackpool? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå