towoha Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Hei. Jeg har en pc som Internet Explorer og Opera er forferdelig trege på. De er trege i den forstand at de bruker ekstremt lang tid på å vise nettsidene jeg vil gå til. Spiller ingen trille om det er nettsider med mye tungt innhold eller om det bare er rene tekstsider... Bruker jeg derimot Firefox er denne rask og kjempe fin å bruke. Noen som har vært borti dette? Eller kan tenke seg noen årsak til hvorfor det er sånn? Alle svar og innspill taes i mot med store Lenke til kommentar
Kris Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Prøv å installer opera på nytt. Fjern alt som har med Opera å gjøre med Ccleaner. Lenke til kommentar
towoha Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2010 Prøv å installer opera på nytt. Fjern alt som har med Opera å gjøre med Ccleaner. Det er gjort Men ingen forandring. Det gjelder også IE... Lenke til kommentar
towoha Skrevet 21. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2010 Noen som har noen andre ideer??? Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Opplever det samme som deg på alle pcene i huset. Bruker bare Firefox. Lenke til kommentar
johome Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Bruker du Zone Alarm ? Lenke til kommentar
towoha Skrevet 23. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2010 Bruker du Zone Alarm ? Nope er noen år siden jeg slutta å bruke det, husker ikke helt hvorfor jeg slutta å bruke det... Er det lurt å bruke? Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Jeg føler at Opera er fint og passe raskt, mens Chrome er veldig rask og enkel. Prøve Chrome? Lenke til kommentar
johome Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Nei, ikke så lurt. Finnes langt bedre alternativer Comodo, Online Armore, PC Tools og Outpost er gode. Zone Alarm får strykkarakter, og jeg har lest om flere tilfeller der denne firewallen blokkerer applikasjoner som den ikke bør gjøre. Lenke til kommentar
towoha Skrevet 24. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2010 Nei, ikke så lurt. Finnes langt bedre alternativer Comodo, Online Armore, PC Tools og Outpost er gode. Zone Alarm får strykkarakter, og jeg har lest om flere tilfeller der denne firewallen blokkerer applikasjoner som den ikke bør gjøre. Ok. Da er ikke det noe problem, men det forklarer fortsatt ikke hvorfor Opera og IE er som sirup, mens Firefox er som ett lyn... Har ikke noe firewall aktivert på den pc'n i det hele tatt... Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Sjekket cache innstillingene? Lenke til kommentar
backup Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Hvis IE8, prøv: regsvr32 actxprxy.dll Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå