Gjest Guest_Moi_* Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Hei folkens, er en gutt på 16 år som ble litt bestyrtet her om dagen. Det har seg nemlig slik at etter å ha vært i dusjen så tok jeg litt hardt i med tørkingen. Dette medførte at det ble presset en hvit væske ut av brystvorten da jeg tørket overdelen av brystet mitt. Så, da lurer jeg egentlig bare på hva dette er Trodde da melk var forbeholdt kvinnfolk..? MvH Moi Lenke til kommentar
Fisha Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Leste om dette fenomenet i illustrert vitenskap, skal vistnok funke ved stimulering. Men har aldri hørt om folk irl som got milk. Tror ikke du har noe å bekymre deg over:p Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Opplevde noe lignende i puberteten, hadde kjertler i "brystene" som var veldig ømme og om jeg klemte på de så kom det en gjennomsiktig væske ut. Er du øm i brystvortene da? Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Smaker Biola. Lenke til kommentar
sn9ken Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Så det er folk som deg biola kommer fra... kjekt å vite Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Har lest om det samme jeg også, men det er i forbindelse med at én eller flere kvinner i omkretsen er gravid og at et eller annet påvirker kroppen til mannen til å begynne å produsere melk. Helt sprengt, men på en dokumentar jeg så så hadde mannen fått såpass mye melk at han ammet sitt eget barn! Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Det hørtes sååå ikke bra ut. Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Ikke uvanlig fenomen på en gutt i pubertet. Vaio Lenke til kommentar
Gjest Guest_morsomt_* Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Hehe, slipper å ta deg en tur på Rimi ivertfall. Biola på frokostblandingen er dritgodt. Skal prøve å klemme på niplene mine jeg også. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Åh herreguuuuud så kvalmt Lenke til kommentar
*F* Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Hørte på NRK P3 på et aller anna underhosningsprogram at programlederen testet å få ut melk på div metoder, husker ikke hvordand et gikk, men det sal vist være mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå