kaffebryggare Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) Fisher CA-223 - Kommentartråd __________ Comments go here. Prosjektet kan du sjekke ut [HER]. Endret 14. januar 2010 av Benny Lenke til kommentar
Danielgr Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Jeg lurer på hva du skal med den 5 3/4 Strømkabelen? Det var jo ikke noe i handlelisten som trengte det? Du kan jo spare noen kroner på den, (Er ikke kabelen fra PSU lang nok? For jeg tror den har sånn ledning. NB! Husk og sjekk om PSU Har S-ATA Ledninger da Lykke til Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 14. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2010 Hovedkort i handleliste krever strøm fra P4-plugg, ingen av PSUene på bildet har P4-plugg. Du fikk med deg at en av de avbildede PSUene skal brukes, og ikke den i handlelisten? Har en PC som bottlenecker på PSu her, så jeg må oppgradere den littegrann. Ingen av PSUene har S-ATA plugg, så jeg må kjøpe et par ekstra molex->SATA ledninger. Thanks for the heads up. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Spennende prosjekt! Dette må jeg få med meg Hva skal du med RAM-brikkene fra meg da? Er de til noe helt annet? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 14. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2010 Ikke noe spesifikt, men det er alltids kjekt å ha hardware til overs. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Ikke noe spesifikt, men det er alltids kjekt å ha hardware til overs. Er det virkelig noen vits i å ha ekstra SDRAM til overs? Skal jeg sende deg RAM-brikker du egentlig ikke har bruk for? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 15. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) Får jo alltids bruk for dem en eller annen gang? Let me quote you: Joa, det er jo gøy å mekke på gamle PC-er selv om de ikke er av kraftigste slaget Endret 15. januar 2010 av Benny Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Får jo alltids bruk for dem en eller annen gang? Let me quote you: Joa, det er jo gøy å mekke på gamle PC-er selv om de ikke er av kraftigste slaget For å rette opp meg selv... Joa, det er jo gøy å mekke på gamle PC-er selv om de ikke er av kraftigste slaget, om man ikke har noe bedre. Og om den skal brukes til noe med mening Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 15. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2010 Jamen så la være å sende dem da. >_< Har en boks med 168-pin RAM som er ~ halvfull, så mangel på RAM har jeg ikke akkurat. Lenke til kommentar
Danielgr Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Hva skal du med så mye ram? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 15. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2010 Gahd damnit.. det er alltids kjekt å ha hardware til overs Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 15. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) Da er jeg ferdig med update 1, som bestod av fjerning av gammel elektronikk og prøvemontering av PSU og HDD. Neste update kommer (sannsynligvis) når jeg mottar hovedkortet. Noe som vil si... Om en måneds tid kanskje. Endret 15. januar 2010 av Benny Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Dette liker jeg Håper du får plass til alt inni kassa da ;-) Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 15. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2010 Det _skal_ i teorien være nok plass. Etter å ha plassert PSU/HDD inni kabinettet var det 18cm klaring begge veier, og hovedkortet er 17,1 cm langt og bredt. Ble forresten inspirert av www.mini-itx.com. Masse spennende prosjekter der. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Elektronikk kaster man vel for all del ikke rett i søpla? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 16. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2010 (endret) Aner ikke. Hvor skal man ellers kaste det? El-retur, muligens? Endret 16. januar 2010 av Benny Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 1. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2010 Jeg er fortsatt flau over å ha kastet elektronikk rett i søpla... UANSETT, in other news: Update 2, som egentlig ikke er noen ekstremt stor update, er ute. La oss nå se om Amentio klarer å levere sakene uten å ødelegge noe. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 9. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2010 Fikk pakken i dag, og med det døde proskektet. PSUen jeg brukte er for svak og mangler en plugg og jeg vil ikke åpne den nye PSUen jeg bestilte. --Session terminated-- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå