Gå til innhold

Spillertråd - Maxi Rodriguez

Varmo

Anbefalte innlegg

17. Maxi Rodriguez

Maxi-Rodriguez-002.jpg

Navn: Maxi Rodriguez

Draktnummer: 17

Nasjonalitet: Argentina

Fødested: Mallorca, Argentina

Posisjon: Offensiv midtbane/ving (høyre, sentral)

Høyde: 180cm

Overgang: Atletico Madrid (Free transfer)

Kontrakt: 2013

Liverpool debut: Ikke debutert

Tidligere klubber: Newells Old Boys, Oviedo, Espanyol, Atletico Madrid

Informasjon om spilleren: Maxi Rodriguez ble hentet av Rafael Benitez i januar-vinduet 2010.

Argentineren som var kaptein for Atletico inntil denne sesongen er kjent som en spiller som er kreativ, god med ball og kan avslutte. Han vil forhåpentligvis tilføre klubben noe, særlig på det kreative området der klubben har slitt så langt denne sesongen. Kjøpet av Maxi vil også bidra til økt konkurranse i troppen og flere strenger å spille på offensivt.

Endret av Termo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Det jeg har sett av Maxi fra diverse AM-kamper og Vm så har jeg god tro på denne mannen.

Spørs om han takler(evt hvor fort han taklter) engesk bad-ass liga.

Gledelig dag om+når vi slår reading idag.

Edit: Der var'n på Anfield å gitt

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Veldig fornøyd med denne signeringen! Spesielt når han kommer gratis. Hadde vært litt mer skeptisk om vi hadde betalt £20M for han kan man si. Når han nå kommer gratis har vi "råd" til det om han ikke skulle floppe. Jeg har uansett tro på at han kan tilføre noe til laget. Blir hvertfall ikke stort dårligere enn Kuyt har gjort det til nå denne sesongen.

Lenke til kommentar

Maxi blir utvilsomt en god signering for oss. Uansett hvordan han spiller, så vil han jo spille 90% bedre enn hva resten av Liverpoolspillerne har gjort denne sesongen.

Skulle likt å ha inn en god spiller til, men det skal vel noe til ettersom januarvinduet er et dårlig handletidspunkt og at amerikanerne våre ikke gidder å satse ;)

Lenke til kommentar

Sitter å ser intervju med Maxi på e-season ticket i skrivende stund. Skal bli godt å få inn en spiller som starter på blanke ark denne sesongen og ikke er påvirket av lagets ræva sesong. Håper han blir et lys i denne mørke sesongen så langt.

Han sier også at han har veldig lyst til å starte i morgen og tror han er i form til det. Gleder meg.

Endret av Jefecito
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Flott signering! Nå får Rafa et luksusproblem på midtbanen. Eneste negative er at det ikke blir plass til Benayoun. Ser mange kritiserer han, men faktum er at han er i verdensklasse når han er i form. Etter min mening PLs mest undervurderte spiller. Nok om det. Maxi spilte gode 90 minutter mot Wolves. Definitivt et lyspunkt i et ellers tamt og kjedelig Liverpool lag. Forventer store ting fra denne karen i fremtiden :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...