andre3028 Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 (endret) 52. Nicklas Bendtner Fullt navn: Nicklas Bendtner Draktnummer: 52 Nasjonalitet: Danmark Fødselsdato: 16. januar 1988 (22 år) Fødested: København, Danmark Posisjon: Spiss Høyde: 1.93 m Overgang: August 01, 2004, fra Kjøbenhavns Boldklub. Kontrakt: 2012? Arsenal-debut: Sunderland (B) Carling Cup ,Oktober 25, 2005 3-0 (seier). Tidligere klubber: Tårnby Boldklub , Kjøbenhavns Boldklub. Han kom til Arsenal sommeren 2004 i en alder av 16. Han dannet en god angrepsduo sammen med Lupoli på Arsenals reserve lag og fikk sin debut mot Sunderland 2005 på Stadium og Light. I 2006 ble han utlånt til Birmingham City. Låneavtalen skulle varte frem til januar 2007. Han fikk sin debut for Birmingham 5. August 2006 mot Colchester, og scoret seiersmålet i kampen. Han scoret 3 mål på 3 kamper fra 25. november til 2. desember, og ryktene gikk om at Lyon og Milan var interessert i han. Låneavtalen med Birmingham ble forlenget ut 2006/07 sesongen siden Wenger mente at erfaringen ville være bra for Bendtner. Låneavtalen var ordnet slik at Arsenal kunne hente tilbake Bendtner i krisesituasjoner. 22. April, 2007 scoret han et av målene da Birmingham vant 3 – 2 over Wolverhampton. Det førte til at de inntok 1. plassen i Championship serien og kom opp i Premier League. Hans første Arsenal mål kom mot Newcastle United i carling cupen september 25, 2007. Arsenal vant kampen 2 – 0. I mai 2007 signerte han en ny 5 års kontrakt med Arsenal, og han kom tilbake til arsenal i 2007- 08 sesongen. Wenger prøvde å få Bendtner til å bli partner med Adebayor når Van persie var skadet men de kom ikke overens. Bendtner scoret et selvmål mot tottenham da arsenal tapte 4 – 1 i carling cup finalen 2008. Adebayor og Bendtner begynte å krangle og de andre lagkammeratene måtte skille dem. Før 2009-10 sesongen byttet han draktnummer fra 26 til 52. Han ville bytte fordi 52 er et spesielt nummer for han og han håper det bringer han lykke. Han har rekorden for det høyeste spiller nummeret i Premier League. Han fikk en skade mot Tottenham da Arsenal vant 3 – 0 på hjemmebane, og 10. November hadde han en opperasjon i Tyskland. Det går bra med han nå og han er tilbake i trening. Han er snart tilbake. Endret 16. januar 2010 av andre3028 Lenke til kommentar
fox Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Min favoritt spiller, håper at han slår gjennom i denne sesongen! Jeg tror at han er en vi trenger, nå som Van Persie er ute av sesongen. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 13. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2010 (endret) jepp. Håper han blomstrer for fullt nå og bøtter inn med mål. Høy er han og så vi får en som kan heade innleggene. Gleder meg til han er tilbake. Håper han får spille midtspiss, er vel der han trives best. Så arshavin og eduardo/narsi på kantene. Endret 13. januar 2010 av andre3028 Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Wenger sier at Bendtner er ca. 2 uker unna. Han trener med laget og alt nå, men mangler mye kamåtrening. Ikke rart det, når han har vært ute i 7-8 uker. Men det blir bra å ha NB tilbake. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) Blir herlig å få han tilbake. Endret 14. januar 2010 av Hegland Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Gud, den animasjonen loadet i minst 3 minutter Men ja, blir greit med Bendtner tilbake, håper på flere susere som den han scorte om høsten, stang inn, husker ikke helt mot hvem. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 14. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2010 Gud, den animasjonen loadet i minst 3 minutter Men ja, blir greit med Bendtner tilbake, håper på flere susere som den han scorte om høsten, stang inn, husker ikke helt mot hvem. Blackburn var det vel Lenke til kommentar
Rosicky_Gunner Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Jeg likte Carling Cup målet hans mot Liverpool best Et kraftig skudd med venstre foten som slo Liverpool ut av enda en cup... Lenke til kommentar
cloudnine Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Tror nok ikke Bendtner "blomstrer" med det første. Ville heller sett at Wenger tok å fikset Carlton Cole til Arsenal troppen, så kunne Bendtner vært en joker på benken. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 "If Eduardo is out, am I ready to come in? I wouldn't be here if I was wasn't ready. If I play Sunday, I will be ready as well and Manchester United is the sort of big game you'd love to come back into. "Is this a chance to become the number one striker? That is my plan. Is it achievable? Of course. "Why am I so confident? It is simple. I am a good player. I've always had that belief. People ask me every time we speak 'why are you like that?' and that's just the way it is. Liker innstillingen hans! Håper han får sitt gjennombrudd så som vi trenger ham. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Bendtner har alltid hatt en herlig innstilling, mye av grunnen til jeg liker han så bra, ettersom han ikke alltid leverer gode kamåer. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Han har i hvert fall en merkelig måte å snakke på. Han stiller spørsmål til seg selv for så å svare på dem. En såkalt "question talker". En litt irriterende egenskap må jeg si. Ellers tror jeg det kan bli bra med Nicky mot United. Da han kom innpå mot Villa ble med en gang vingene mye mer involverte. Vi får rett og slett en helt annen dimensjon i spillet vårt med han på banen. Lenke til kommentar
fox Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Han har fikset mål i to kamper på rad, det ser bra ut Håper at han fortsetter å skåre mål Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Jeg også. Han blir dødsviktig i kampene som kommer. Nå kan vi jo faktisk legge inn i feltet med håp om at en medspiller får hodet på ballen. Er jo et trekk som er kjekt å ha. Lenke til kommentar
fox Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 (endret) Sagna og Clichy bør ta ekstra trening, på innlegg fra kanten. Jeg veit ikke om jeg skal le eller gråte når vi har to på vårt lag i selveste Premier League, kan ikke slå et skikkelig innlegg fra kanten. Er det de får betalt for? Jeg prøver altså si at det er egentlig litt meningløst å ha Bendtner, selv om jeg elsker fyren, når vi har Sagna og Clichy. Endret 2. mars 2010 av Fox Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 (endret) "Karen Brady, friend of Nicklas Bendtner has revealed he chose the number 52 shirt because he earns £52,000 a week. Interesting." Fra Facebook, forøvrig. Endret 13. mars 2010 av iRoman Lenke til kommentar
fox Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 7 mål på 7 kamper? Om jeg ikke tar feil Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 13. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2010 han redda kvelden min iallefall Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Eller 6 mål på 5 om du vil! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå