vipone Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 (endret) Jeg så det var en del som lurte på hvordan man gjorde elevatorer, så jeg lagde en ny tråd hvor jeg ska prøve å forklare det: Elevator Tutorial: 1. Finn stedet du vil ta elevatoren. På de stedene der du kan prone eller crouche under uten at du kan stå, er det en elevator. En prone elevator er der du kan prone under, men ikke crouche eller stå. En crouche elevator er der du kan crouche under, men ikke stå. 2. Gå helt inn til veggen og stå slik at de vannrette crosshairene er parralelle med en eller annen annen vannrett strek du kan finne på bildet (ofte er stedet du skal prone eller crouche under, en rett kant). 3. Nå, snu deg litt (altså, omtrent ingenting, bare litt) til høyre eller venstre. Du trenger ikke å gjøre alt det bullshitet som sier 30° hit og dit. 4. Legg deg ned hvis det er en prone elevator eller crouch hvis det er en crouche elevator. Trykk deretter på Pause > Options > Stick layout og bytt til Legacy Southpaw. 5. Hvis du snudde deg til venstre i stad skal du nå starte å bevege deg mot høyre, og prøve å reise deg opp innimellom. Når du ikke klarer å reise deg opp mer, skal du begynne å bevege deg tilbake igjen til du finner det punktet mellom der du kan stå og der du ikke kan stå (der er elevatoren) Elevator på en annen måte: ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,-......................... , = Der du ikke kan stå - = Der hvor elevatoren er . = Der du kan stå Når du endelig klarer elevatoren, må du IKKE prøve å gå rundt, for da vil du falle ned. Du kan kun snu deg rundt, og du bør også bytte tilbake til Deafult i Stick Layout. Anbefalt class: Primary: Samma Secondary : AT4-HS (For å drepe deg selv hvis du gjør en feil) -- Equipment: Tactical Insertion (bruk denne på toppen av elevatoren) Stun, Flash, eller Smoke er ikke viktig -- Perk 1: Marathon Perk 2: Lightweight Perk 3: Commando PRO (Det er viktig at du har Commando PRO, slik at du kan hoppe ned fra elevatoren og ut av mappen uten og dø. Uten denne perken kan du kun bli stående på toppen av elevatoren. Lykke til! Endret 12. januar 2010 av vipone Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Jeg har sett folk som påstår det funker på PC, men jeg har ikke klart hverken Favela eller Derail elevator. Kan du bekrefte eller avkrefte om det funker på PC? Lenke til kommentar
Rex_Rodney Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 og da lurer jeg på, hva er elvator? Lenke til kommentar
laurell Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Ligger maaange tutorials på youtube. Ser ikke helt hva så er så stort med det... Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 (endret) Om det er noen som spiller MW2 på PC her som kunne tenke seg å joine meg i en private match for å vise, send meg en PM med steam navn, så inviter jeg deg/dere Evt bare skrive navnet deres her. Det er vel ikke så farlig kanskje Endret 12. januar 2010 av AMD 4ever! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Er dette en bug som er ulovlig online? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Høres ut som en exploit ja. Lenke til kommentar
schmoo Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Såklart det er juksing. IW legger ikke inn disse med vilje for at folk skal bruke dem. Personlig syns jeg folk som bruker elevators er idioter og burde blitt banna. Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Jeg er litt enig. Og det tar altfor lang å utføre dem til at det er verdifullt online uansett. Jeg vil bare prøve en av dem i en private match for å se hvordan det er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå