HerrGhost Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 All, Please be aware that the PlayStation Network will undergo scheduled maintenance today from 16:00 GMT. During the maintenance, you will still be able to sign-in to the PlayStation Network provided that you have signed in recently (eg: within the past month). However, you may experience an unexpected sign out towards 21:00 tonight when we restart our systems. Also: Account Registration, Account Management and the PlayStation Store will be unavailable for the entirity of the maintenance. Maintenance will take place between: 16:00 – 0100 (UK Tid)Tuesday 12th Jan – Wednesday 13th Jan Kilde Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Neppe lurt å spille Uncharted 2 da. 40000 credits i minus vil jeg ikke ha. Lenke til kommentar
praystation Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Er jo ikke slik straff lengre. Nå er det jo kun 30 sekunders straffetid. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Seriøst? Når ble det sånn? Da skal jeg bare spille enda mer. Lenke til kommentar
praystation Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 (endret) Har vel vært sånn en god stund. Har flere ganger avsluttet et spill og kun fått tidsstraff. Kan ikke huske å ha blitt trukket credits. Skal ikke si det for sikkert da. Spiller mest coop, så kan hende det er annerledes for ranked MP matches. Endret 12. januar 2010 av praystation Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Ærlig talt så tror jeg ikke straffen er fjernet, det er vel de to første gangene du forlater et spill du får tidsstraff, og deretter trekker de knappe 40k for hver gang du forlater. Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Hva mener dere med straff, hvorfor får en straff? Og hva er credits? Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Credits er det samme som xp. Og hvis man forlater et spill før det er over mister man 40000 av disse. Noe som, avhenging av dine ferdigheter, vanligvis betyr 5-10 kamper, noen ganger mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå