b-i-m-m-e Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) Hei, Her skal alle komentarer postes. Er veldig glad i tilbakemeldinger Worklog finner du her Er veldig takknemmelig for Spons/Hjelp:) Ruben Endret 10. januar 2010 av b-i-m-m-e Lenke til kommentar
Danielgr Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) Hei,Her skal alle komentarer postes. Er veldig glad i tilbakemeldinger Worklog finner du her Er veldig takknemmelig for Spons/Hjelp:) Ruben O0 det er ingen WORKLOGG:O EDIT: Det var det xD Endret 10. januar 2010 av Danielgr Lenke til kommentar
Danielgr Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 ^Men du, Jeg bare lurer.. Er du en sånn bortskjemt 14 åring? Isåfall, Du er HELDIG:D Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 Haha ;P nei jeg er ingen bortskjemt fjortiz. Har jobbet lenge for og få penger til denne. ønsker meg så veldig så jeg jobber på jobben til pappa. får 70 kroner timen så det blir en del når jeg jobber. ( Har ingen annen mulighet til og få penger ;S ) Ruben Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Jeg har Lian Li B70 og vurdere å borre hul øverst i kabinettet og sett inn enten 2x140mm eller 3x120mm, men er ikke sikker enda Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 ^Men du, Jeg bare lurer.. Er du en sånn bortskjemt 14 åring? Isåfall, Du er HELDIG:D Hva slags spørsmål er det? Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 11. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) b70 er veldig smood. syns du skal ta bilder og modifisere det litt, Lakkere? Jeg tenker og gå for a77 da dette er modulært og veldig smood Så. Kan vel si at corsair hx 1000 kommer i posten til uka, samme med g500 musa. Den er herlig! Ruben Endret 11. januar 2010 av b-i-m-m-e Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Gleder meg til å følge med videre på prosjektet! Er moren din gamer i og med at G11-tastaturet er til henne? Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 13. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2010 Fint at du liker prosjektet. Men må nok jobbe mere denne uka skal det bli et kabinett.. <Ironi> : Muttern gamer ja. mye flinkere enn meg, tenkte og ta hu med på tg da hun kanskje kunne stikke av med noen premier men nei, hu orka ikke og bli med lille fjortissen sin på dette.. <Ironi> Men nei. hun gamer ikke men vil veldig gjerne ha blått lys i tastan så ja. tenkte g11 var fint og billigt ;-) Doh, gleder meg så veldig til skolen er slutt. da går det fort bort til posten ja..... Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Gleder meg like mye hver gang jeg har bestilt noe Hehe, kjenner til den ja. Gleder meg villt til å fa pakke med vankjøling snart. ^^ Spent på fortsettelsen av dette prosjektet. Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2010 Huff, har ikke funnet kabelen til kameraet. men skal lete mere så kommer det bilder av psuen snart.. Tenker jeg mangler 4-500 kroner så blir det kabinett!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå