Latias Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Ja, mesterskapet i Østerrike begynner 19. januar, og da kan det være greit med en tråd om det. Hvem vinner? Hvor godt gjør Norge det? Hvem blir mesterskapets beste spiller? Diskuter her! Norges tropp: Steinar Ege - FCK København (Danmark)Ole Erevik - KIF Kolding (Danmark) Magnus Dahl - Fyllingen Håvard Tvedten - Pevafersa BM Valladolid (Spania) Thomas Skoglund - GOG Svendborg TGI (Danmark) Lars Erik Bjørnsen - Team Tvis Holstebro (Danmark) Christian Spanne - Drammen HK Stian Vatne - Füchse Berlin (Tyskland) Erlend Mamelund - FCK København (Danmark) Kristian Kjelling - AaB Håndbold (Danmark) Børge Lund - THW Kiel (Tyskland) Vegard Samdahl - Wisla Plock S.A (Polen) Kjetil Strand - Füchse Berlin (Tyskland) Christoffer Rambo - IL Runar Bjarte Myrhol - Rhein-Neckar Löwen (Tyskland) Frank Løke - HC Zagreb (Kroatia) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 Synes vi skal være realistiske jeg. Topp 5 plassering, helt klart! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 Sterkt av Norge mot Slovenia i dag. Virkelig i form før mesterskapet. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Dette her er jeg veldig optimistisk til! Norge kan gå hele veien i år Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2010 Spill EM-manager, folkens! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 Husk at EM begynner i morgen, folkens! Sendeskjema. Perfekt tidspunkt på alle tre gruppekampene. Kast kvinne-VM som gikk kl. 12 om morgenen, dette er slik ekte mannesport skal være! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Fett at håndballen, United og futsaltreninga er på samme tid. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Lekent det, DJ Jeg er opptatt i morgen jeg også. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 19.50-21: Håndball 20.45-22.30: City-United Futsal får du bare droppe. Utendørsfotball som gjelder. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Futsal er veldig gøy i disse vintertider, ikke at jeg spiller på noe lag, da Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Futsal er win! I alle fall så win som jeg er foran mål. I mål og egentlig. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 Har et poeng der ja. Skjer med at de samme folka har så mange felles interesser? Vintersport, fotball, håndball. Får begynne å være aktiv i golf og tennistrådene også, dere kommer vel løpende etter. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) Hehe, er du god? Edit, til dj Endret 18. januar 2010 av Torstein! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Snakker på msn like gjerne, Torstein. Dette er jo håndballtråden. Og vi liker nesten all idrett, Lættis. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Ja, jeg tenkte meg rett og slett ikke om!! Latias, vi liker all idrett Såg hele tennisfinalen mellom Federer og Roddick! Med dette setter jeg strek for OT Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 Latias, vi liker all idrett Såg hele tennisfinalen mellom Federer og Roddick! All og all. Finnes masse piss også. Tilbake til topic: Mange spennende dueller i vente! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2010 Skru på TV2, åpningskampen begynner nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå