DanieI Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Er det noen plass jeg kan få billig xboxlive(Under 349kr for et år), helst fra en plass som er trygg å bestille ifra Vis noen vet om en nettside eller noe er det bare å si ifra Mvh Turbolax Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Jeg foretrekker Maximuscards, har brukt dem i årevis. Fungerer alltid og koden kommer omtrent øyeblikkelig. Koster 243,- for et år. Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 9. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2010 Jeg foretrekker Maximuscards, har brukt dem i årevis. Fungerer alltid og koden kommer omtrent øyeblikkelig. Koster 243,- for et år. Veldi rimelig pris på den sida Men kom på at jeg har ingen måte å betale over nett på Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Jeg foretrekker Maximuscards, har brukt dem i årevis. Fungerer alltid og koden kommer omtrent øyeblikkelig. Koster 243,- for et år. Veldi rimelig pris på den sida Men kom på at jeg har ingen måte å betale over nett på Paypal? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Jeg foretrekker Maximuscards, har brukt dem i årevis. Fungerer alltid og koden kommer omtrent øyeblikkelig. Koster 243,- for et år. Veldi rimelig pris på den sida Men kom på at jeg har ingen måte å betale over nett på http://www.qxl.no/pris/spill-konsoller/spi.../v/an593600380/ bankbetaling. 13mnd for 339kr. Lenke til kommentar
Ecolia Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 De sitene som selger ekstremt billige Live koder selger tyvegods. Sier jo seg selv, man finner ingenting om Microsoft på de sitene. Ville aldri støttet slike jævler. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Spør en vanlig norsk forhandler om hva inn-prisen på XBL Gold kortene er så finner du ut hvorfor overnevnte sider har det prisnivået de har. Forøvrig finner jeg det lite sannsynlig at noen kan selge XBL gold og MS points store mengder i årevis uten at noen reagerer Lenke til kommentar
Ecolia Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Spør en vanlig norsk forhandler om hva inn-prisen på XBL Gold kortene er så finner du ut hvorfor overnevnte sider har det prisnivået de har. Forøvrig finner jeg det lite sannsynlig at noen kan selge XBL gold og MS points store mengder i årevis uten at noen reagerer Prøv å finn navn og adresse på noen av de som selger disse kodene. Er en grunn til at det ikke står noen ting. Og aldri i verden at norske kjeder får kjøpt inn årskort til rundt 200kr. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) Tøys og tull. Som det står nederst, Maximuscards drives av selskapet Sola Fide Incorporated. De ble etablert i 2004, har 10 ansatte og holder til i Tampa, Florida. Ring dem gjerne på +00 408 646 2012. Hovedmannen bak heter Roy Laurens. Maximuscards er et sideprosjekt, han jobber på heltid hos Cisco som programmerer. Sola Fide har gjort over 3200 salg på Ebay med en perfekt 5-stjerners rating. I tillegg tillater de salg via Google Checkout og PayPal. Ingen av de tre overnevnte er kjent for å være salgsformidlere av tyvgods Endret 11. januar 2010 av thklinge Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) De sitene som selger ekstremt billige Live koder selger tyvegods. Sier jo seg selv, man finner ingenting om Microsoft på de sitene. Ville aldri støttet slike jævler. Det var da rart at de ikke skulle stjele ms poeng koder og selge de også billig da? (billigst på xbox.com) Prisnivået i Norge er alt for høyt og forhandlerne tenker litt motsatt her. Istedenfor å selge mye, prøver de å gjøre salget sitt basert på få varer. Endret 11. januar 2010 av 530XD Lenke til kommentar
paulxd Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Spør en vanlig norsk forhandler om hva inn-prisen på XBL Gold kortene er så finner du ut hvorfor overnevnte sider har det prisnivået de har. Forøvrig finner jeg det lite sannsynlig at noen kan selge XBL gold og MS points store mengder i årevis uten at noen reagerer Prøv å finn navn og adresse på noen av de som selger disse kodene. Er en grunn til at det ikke står noen ting. Og aldri i verden at norske kjeder får kjøpt inn årskort til rundt 200kr. http://www.xbl.no/ selger ett-års medlemskaps kort for 350 kr Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 og på qxl får man 13 mnd for 321kr. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 og på qxl får man 13 mnd for 321kr. Jepp, det kan man. Fordi de ikke betaler MVA og gjerne selger ulovlig. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Da er det billigere, og lovlig, å kjøpe hos f.eks Maximuscards. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 og på qxl får man 13 mnd for 321kr. Jepp, det kan man. Fordi de ikke betaler MVA og gjerne selger ulovlig. Man kan tjene inntil 50000 kr på en hobby. Derfor helt lovlig. Lenke til kommentar
Minigud Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Hvor lang tid tar det før kontoen får gull på xboxen etter jeg har betalt på xbox.com? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Normalt sett med en gang ! : ) Lenke til kommentar
Minigud Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Hmm, står Gold når jeg logger inn på xbox.com men silver via konsollen :/ Vil teste bioshock 2 multiplayer >.< Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Microsoft Points er dessverre ikke noe særlig billigere på disse sidene enn fra Microsoft selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå