knut Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 En noe spesiell bærbar ser dagens lys. Les mer Lenke til kommentar
branick Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Med en gang ser jeg en ting som kommer til å gå galt der.. Se på strømpluggen, hvordan den sitter der hvor lokket vanligvis dekker det til? Gjett om den kommer til å bli stående i maskinen når lokket smekkes på plass ;P Lenke til kommentar
nomore Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Tipper flere vil få ødelagt strømplugg etter kort tid ja Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Ikke noe problem å smekke ned skjermen uten at strømpluggen går. Se på fasongen så skjønner dere det. Endret 9. januar 2010 av josteinsen Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Spesiell design, det minner litt om båt-teak-stilen fra 70-tallets luksusliv. Intels firekjerner virker umoden for bærbare. De har måttet skru ned klokkefrekvensen ganske betydelig for å få TDP ned til 45 Watt. Firekjernen leveres med 1,6, 1,8 og 2,0 GHz klokkefrekvens. Se det opp mot dobbeltkjernene med 35 Watt TDP og klokkefrekvenser på 2,67 GHz. Programvaren skal skalere svært bra med antall kjerner før 4*1,6 slår 2*2,67. Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Jeg vil bare nevne at 335M er et 2xx kort med nytt navn. Fermi-baserte 300 kort er ikke klare til produksjon ennå. Jeg synes det er direkte dårlig gjort av Nvidia å bare bytte navn på skjemkort til en hundreserie høyere uten å gjøre noe større forandring i design, eller noen i det hele tatt. De burde i det minste ha forandret kjernen, eller byttet prosessnode for en så stor navneforandring. (Selv ikke antallet kjerner er økt) Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Liker pekeflatene, ikke mere uheldig flytting av pekeren mens man skriver bare fordi håndleddet var så vidt borti. Forarget meg grønn over dette på laptopen jeg hadde. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 hva er pekeflaten på venstre side god for? eneste grunnen jeg har for IKKE å kjøpe denne pcen.. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Pekeflaten på venstre side er sikkert bare en kopi av den på høyre side. Perfekt når både venstrehendte og høyrehendte brukere skal bruke maskina. Lenke til kommentar
blinc Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Maskin til sikkert over 30 høvdinger det her. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Er det brukt mye HiFi-voodoo på denne maskinen? Lenke til kommentar
TobbeOo Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 "Lyden skulle være svært god til å være i en bærbar" Til og være bærbar? Hva er bra "Til og være bærbar" da? Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Vil tro det er tilsvarende 4-500-kroners høyttalere til Walkman-telefonen. Lenke til kommentar
TobbeOo Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Hehe, ikke sant Skal ikke mye til for og få bedre en "Til og være bærbar".. Litt mer detaljert informasjon er kjekt.. Skal man først "påvirke et design så mye" pga høytalere skal man gjerne vite om de er pga lyden eller pga de ser (Hvordan du synes dem ser ut). Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Kan minnes at jeg leste på en annen side at de to pekeflatene skulle medføre noe slags fancy DJ-funksjonalitet... Høres uansett ut som mye shady Asus-software og høy pris, selv om jeg også syns den ser storveies ut. Lenke til kommentar
Nerfy Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 interessant konsept, dobbel touch-pad og høyttalere ved skjermen... skal bli spennende å se om den selger i det hele tatt... det blir en dyr en! Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Jeg har hatt 2 bærbare HP-er med høyttalere fra Altec Lansing, og de låt greit nok de. Ikke noe -anlegg, men greit nok. En fyr jeg kjenner kom en gang med sin bærbar, og det var faen meg bare diskant. Tilsvarende mobil-høyttaler. En dude i klassen har ganske stor bærbar med harman/kardon-høyttalere, og de som kjenner til dette merket skjønner at det ikke er noe jalla, for å si det på den måten. Lenke til kommentar
anordne Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) Meningen med to styreplater er noe spesiell programvarae som skal gjøre deg til en dj med denne maskinen. Sikkert ganske bra lyd i den og. http://www.sfgate.com/cgi-bin/blogs/techch...;entry_id=54843 2000$ er ikke så verst for en så "klassisk bærbar" Endret 10. januar 2010 av anordne Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Den va jo ekstremt stilig, men kostar heilt sikkert skjorta tipper heller ikkje lyden blir så ekstremt bra bare fordi det er Bang & Olufsen. Det dei snakte om ang. strømporten tvilar eg på at blir eit problem. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Jeg vet ikke hvordan Bang & Olufsen er når det kommer til HiFi-myter, men jeg ser ikke bortifra at kabelene fra hovedkortet til høyttalerne er dyppet i nordsjøolje for at isolasjonen skal få en riktig konsistens og det skal bli bedre klang i lyden. Måtte bare Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå