banany12 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Prosjekt IKT Her kan dere da skrive hva dere synes, hva som kan gjøres bedre etc. Skal prøve å svare så godt jeg kan viss dere lurer på noe! Lenke til kommentar
Märtha og Durex Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Prosjekt IKT Her kan dere da skrive hva dere synes, hva som kan gjøres bedre etc. Skal prøve å svare så godt jeg kan viss dere lurer på noe! Er det noen komponenter dere mangler, send en liste så skal jeg se hva jeg har liggende. Lenke til kommentar
banany12 Skrevet 11. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2010 Prosjekt IKT Her kan dere da skrive hva dere synes, hva som kan gjøres bedre etc. Skal prøve å svare så godt jeg kan viss dere lurer på noe! Er det noen komponenter dere mangler, send en liste så skal jeg se hva jeg har liggende. Høres supert ut det! Skal se på Onsdagen, er da vi går gjennom det vi har å det vi trenger. Kan si ifra viss vi mangler noe. Takk! : ) Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Ser ut som et morsomt prosjekt det her, hvis du får gjennomført det bra! Et håndtak på toppen, så kan den bli riktig så handy. Lenke til kommentar
Itspersonal Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Jeg ville nok flyttet PSU litt lenger vekk fra HK p.g.a. varme. Uansett om PSU blir stående 'opp-ned' med vifta nedover vil PSU overføre varme til HK. Prøv å få litt mer avstand mellom de to. Lenke til kommentar
banany12 Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2010 Ser ut som et morsomt prosjekt det her, hvis du får gjennomført det bra! Et håndtak på toppen, så kan den bli riktig så handy. Takk skal du ha! Et håndtak skal vi se om vi får plass til, og holder ut vekten! Føll med videre! Jeg ville nok flyttet PSU litt lenger vekk fra HK p.g.a. varme. Uansett om PSU blir stående 'opp-ned' med vifta nedover vil PSU overføre varme til HK. Prøv å få litt mer avstand mellom de to. Vi skal prøve, tar med den ene sideplaten på skolen imåra, så ser vi hvor mye vi har å gå på! Takk for tipset! ;D Lenke til kommentar
supernerden Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Ser kult ut, stå på! Må også spørre om hvor dere har fått tak i det I/O panelet? Lenke til kommentar
banany12 Skrevet 29. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2010 Ser kult ut, stå på! Må også spørre om hvor dere har fått tak i det I/O panelet? TakkTakk! : ) Det er blitt tatt av frontet på et kabinett, kommer ikke på navnet i farten, men skal se om jeg finner utav det snart. Og så er det limt på power, siden vi ikke har lyst å lage noen unødvendige hull når vi kan ha alt på en plass Lenke til kommentar
Caliente Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Herlig gutter Banany er KOZEPOSE<3 Jeg synes dog at navnet mitt burde vert i bold Lenke til kommentar
banany12 Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 Herlig gutter Banany er KOZEPOSE<3 Jeg synes dog at navnet mitt burde vert i bold Dæven! Du fant rette plassen å poste på! Men takk puus, Takk for støtten! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå