agail Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 NRK skal sende Super Bowl. http://www.nrksport.no/1.6936619 Slipper å se det på elendig stream. Lenke til kommentar
Tekk Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Noen som vet når det starter 7. feb? Lenke til kommentar
agail Skrevet 5. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2010 Minner om at sendingen starter kl. 23.15 på NRK 1. Søndag 7.Februar. Håper folk er på forumet mens kampen pågår. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Flott at det skjer på østkysten. Jeg har tidligere sett det på TV2 hvor jeg tror sendingen startet tre timer senere som gjorde at ting var ferdig omtrent seks om morgenen. Lenke til kommentar
laurell Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Hørte på P3 radionen i går, selv om NRK har fått massevis av mail der folk ber de sende de reklamene til flere millioner så kommer de ikke til å gjør det, dessverre. Men uansett bra at NRK sender finalen Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Det blir sikkert masse reklame før kampen slik at Nrk får dekt litt av tapet ved å sende den. Lenke til kommentar
Madeo Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Vi skal ikke finne et slags chatterom? tungvindt å ta det på forumet! Lenke til kommentar
Hvordangaardet Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Blir mitt første Superbowl. Jeg så oppladningen nå nettopp, og det ser utrolig lovende ut! Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Ble også sykt giret på å få sett Super Bowl eter oppladningen. Spørs vel om jeg klarer/gidder se hele før skolen 0900 i morgen. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Kudos til NRK at de tør å utvide reportuaret sitt litt og ikke bare fotball,fotball,fotball,fotball,fotball,fotball,fotball,fotball,fotball,fotball hele tiden og ikke noe annet. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Bortsett fra at de sender vintersport, vintersport, vintersport, vintersport, vintersport, vintersport, vintersport hele tiden så er jeg enig. Hvem er favoritt i handegg-finalen i år? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Bortsett fra at de sender vintersport, vintersport, vintersport, vintersport, vintersport, vintersport, vintersport hele tiden så er jeg enig. Hvem er favoritt i handegg-finalen i år? Jaok, jeg gir meg på det. Men vi er en vinternasjon da Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 er det noen her som sitter med god kunnskap om norske spillere? kunne noen av 1814gutta hatt sjansen på å komme til ett NFL lag, eller har norge noen spillere der borte allerede? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Flotte saker. Var vel TV2 som sendte i fjor då. Lenke til kommentar
ochi9le Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Var NRK som sendte i fjor også. Meget bra sending. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 (endret) Denne tråden er jo frå i fjor.... Men det er ut til at det blir i år og, riktignok 6. februar. http://www.aftenposten.no/nyheter/sport/article3627234.ece Endret 10. januar 2011 av Zeph Lenke til kommentar
Qumad Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Ref. programoversikten til NRK så varer det til kl. 04:00. Er dette korrekt? Kan det hende at det blir ekstraomganger slik at det varer lenger? Skal gå fint og komme seg opp på jobb hvis jeg vet at det er over og sendingene slutt kl 04:00 men hvis det er usikkerhetsmomenter og at det kan dra ut i enda flere timer så spørst det. Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Kan man streame dette i HD kvalitet fra NRK1 sine hjemmesider? Har bare shitty kabel så stream i hd hadde vært bedre Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Hvorfor kan de ikke vise Rugby Union eller noen litt større sporter i stedet for denne fislesporten når de først skal vise utenlandsk sport som nordmenn tradisjonelt ikke interesserer seg veldig for? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå