Gå til innhold

OL2010:15/2 Tråden for Utfor


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Dette er tråden for utfordelen av alpintprogrammet i OL. Damene har vel ingen startende så det blir main focus på herresiden hvor vi har vår gullkandidat Aksel Lund Svindal.

 

aksel_lund_svindal_46535q.jpg

Tid for konkurransen:

 

15/2 kl 19.30

 

 

Norske deltakere:

 

Aksel Lund Svindal

Lars Elton Myhre (?)

Kjetil Jansrud (?)

Truls Ove Karlsen (?)

 

 

Se opp for: Didier Cuche, Michael Walchhofer, Carlo Janka, Manuel Osborne-Paradis, Bode Miller

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvem vil dere anse som favoritt? Sånn sett bort ifra at Aksel er norsk ;)

 

Selv syns jeg det er såpass jevnt i toppen for tiden at dette kan tas av veldig mange, avhenger av hvem som har en god dag. Janka i storform tror jeg er vanskelig å slå, Cuche er alltid solid, Walchhofer kan man aldri avskrive, på samme måte som Svindal og de to andre kan kjøre helt fantastisk på gode dager! Sikkert andre som fortjener å nevnes, som jeg ikke kommer på sånn sent på kvelden.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Oddsen er ihvertfall som følger:

 

6.3 Didier Cuche

9 - Carlo Janka

10 -Bode Miller

12 -Manuel Osborne

12 -Aksel Lund Svindal

15 -Michael Walchhofer

16 -Mario Scheiber

17 -Werner Heel

 

76 -Olson

 

Det er de under 20, og de nordiske som jeg fant odds på :hmm: . Svindal står forøvrig i 3.75 for medalje.

 

Etter Åmodts optimisme på vegne av Aksel, at løypa visstnok passer ham godt - høres kanskje 12 litt høyt ut?

Endret av vad
Lenke til kommentar
Hvor fant du denne oddsen? :D

 

*tippe*

 

Oddschecker.com. Det er kun William Hill som har han i 12 i odds. Hos alle andre 10 og nedover. Jeg finner det mest nyttig å oppgi høyeste odds når jeg referer ;)

 

Aksel har ikke vært like stor i år, som han var i fjor. Men likevel er han en mann som slår til når det gjelder, og man skal aldri avskrive han. Kan tjene sykt mye på 12 i odds. Sett 100 kr på det, blir masse penger ut av det. :D

 

En hundrelapp skulle vel gi 1100kr i avkastning ved seier. Men det er vel kanskje masse :hmm:

Lenke til kommentar

Ja.

 

Hvis vi foreksempel antar at Aksels sjanse er én til fem, vil vi i gjennomsnitt vinne 140kr, i tillegg til de 100 tilbake, på å satse en hundrelapp på 12 i odds (1200-500 -> 700/5 = 140). Hvis jeg regnet riktig.

Endret av vad
Lenke til kommentar
Hva snakker du om egentlig? :dontgetit:

 

Poenget er, man vinner en del penger med den oddsen. :D

 

Nei, si det. Jeg driver litt med poker, og 'vinne en del penger' er ikke presist nok for meg :p

 

Uansett, tror du sjansen er bedre enn én til tolv, sett penger på det :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...