Xanman Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Har du noen Arsenal-relaterte tester, spill, bilder eller lignende på lur? Del dem her! Jeg kan begynne med denne lille testen hvor man skal skrive ned alle spillerne som deltok i de 49 kampene vi gikk gjennom uten å tape. Selv klarte jeg alle bortsett fra fem Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Bad Adebayor Game http://www.mousebreaker.com/games/badadebayor/playgame Endret 4. januar 2010 av andre3028 Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Har du noen Arsenal-relaterte tester, spill, bilder eller lignende på lur? Del dem her! Jeg kan begynne med denne lille testen hvor man skal skrive ned alle spillerne som deltok i de 49 kampene vi gikk gjennom uten å tape. Selv klarte jeg alle bortsett fra fem 26/33 :/ Glemte: RvP (!), Flamini, Bentley, Garry, Stepanovz, Luzhny og Tavlaridis. De tre første var nesten litt flaut å glemme... Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 4. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2010 Hehe. Vil anbefale deg å sette de spillerne du glemte i spoilertag, så ikke de andre brukerne får en fordel Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Har du noen Arsenal-relaterte tester, spill, bilder eller lignende på lur? Del dem her! Jeg kan begynne med denne lille testen hvor man skal skrive ned alle spillerne som deltok i de 49 kampene vi gikk gjennom uten å tape. Selv klarte jeg alle bortsett fra fem 26/33 :/ Glemte: RvP (!), Flamini, Bentley, Garry, Stepanovz, Luzhny og Tavlaridis. De tre første var nesten litt flaut å glemme... Altså, det er mange feil i den testen der. Verken Robin van Persie eller Flamini var i klubben i 03/04 sesongen i og med at de kom til klubben sommeren 2004. Seaman dro i 2003, og var dermed heller ikke delaktig i 49 unbeaten. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Har du noen Arsenal-relaterte tester, spill, bilder eller lignende på lur? Del dem her! Jeg kan begynne med denne lille testen hvor man skal skrive ned alle spillerne som deltok i de 49 kampene vi gikk gjennom uten å tape. Selv klarte jeg alle bortsett fra fem 26/33 :/ Glemte: RvP (!), Flamini, Bentley, Garry, Stepanovz, Luzhny og Tavlaridis. De tre første var nesten litt flaut å glemme... Altså, det er mange feil i den testen der. Verken Robin van Persie eller Flamini var i klubben i 03/04 sesongen i og med at de kom til klubben sommeren 2004. Seaman dro i 2003, og var dermed heller ikke delaktig i 49 unbeaten. Det var det jeg og trodde! Seaman var rein tipping da verken Shabaan eller Stack fikk kamper. Men 49 unbeaten var vell gikk vell inn i 2004/2005 sesongen? Så det må være noe med det. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 4. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2010 Det startet i 02/03-sesongen, og endte i 04/05-sesongen. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Det startet i 02/03-sesongen, og endte i 04/05-sesongen. Selvfølgelig, jeg som er helt borte i dag tydeligvis. En eller annen grunn så tenkte jeg kunne på 03/04 sesongen som hele "runnet" Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 http://arsenal-mania.com/forum/viewtopic.php?f=2&t=38879 Fantastisk morsom "sett tittel på bildet-tråd." Bacary crossed the ball in from here so it must be somewhere miles over there. All those in favour of Denilson on the pitch, raise your hands. Ahahahahahahaha look at your hair, you look like a gay German in Ibiza. Wenger: Of course I rate David Bentley Ramos: Cheers mate. Ferguson: That bet's still on, right? Right? We win, you lose, you take Silvestre. Remember? Wenger:Yeah, yeah. I remember. ... c**t. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Almunia holder ballen på banen på utspillet! Lenke til kommentar
Rosicky_Gunner Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) Savner Kolo "Three fit Arsenal players walk into a pub......" hahahaha Endret 14. januar 2010 av Rosicky_Gunner Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 genial tråd! Følge med på! Lenke til kommentar
Rosicky_Gunner Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 kamikaze80 wrote: more from the lobby: kimmymoon wrote: MartinF wrote: Diaby: Hello? Who's talking? Mom? I'm fine. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 14. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2010 Nå fikk jeg en idè! Se her! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå