Eirik Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) Prosjekt|Renaissance - Kommentartråd Kommentarer på Prosjekt Renaissance går her. Alt av spørsmål eller innspill besvares med den største glede Bildet linker til arbeidsloggen. Endret 1. januar 2010 av Wikipedersen Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) Da var du i gang med ny arbeidslogg ja! Gleder meg til å se hva du får ut av de ulike maskinene som skal under kniven. Hva slags SSDer har du tenkt til å bruke? Endret 1. januar 2010 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 1. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2010 Ja, endelig skikkelig igang Jeg sitter på én OCZ Vertex Turbo atm. 32GB er dog en smule smått, så må se om ikke jeg får skaffet en til, for å sette i RAID. Eventuelt blir Vertexen solgt, til fordel for en Intel på 80gb Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Sier det jeg sier til de fleste: - Gleder meg til å følge med på dette prosjektet Håper det blir like vellykket som P182 prosjektet ditt ! Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) Gleder meg til å følge med på prosjektet! Endret 2. januar 2010 av 2B'1 Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 2. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2010 Takk takk. Kan bli skøy dette Glemte å nevne at dersom noen ønsker å bidra med noe, så er det bare å rope ut Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Er en liten ting jeg lurer på.. Det står helt sikkert i arbeidsloggen, men spørr her isteden jeg. Skal du bygge tre seperate PCr, eller skal det bli tre PCr i ett kabinett ? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Når jeg så at det var 3 maskiner du skulle bygge, må jeg innrømme at jeg ble litt skuffa når jeg så at det var 3 seperate maskiner du skulle lage Men det blir et spennende prosjekt! Det å ta filserveren fra bunnen av er nok en bra plan. Hvor mange disker blir det snakk om? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Liker, liker, liker! Du vil følge samme standard som du satt med ditt første prosjekt? I såfall blir dette en fryd å følge med på. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 2. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) Når jeg så at det var 3 maskiner du skulle bygge, må jeg innrømme at jeg ble litt skuffa når jeg så at det var 3 seperate maskiner du skulle lage Men det blir et spennende prosjekt! Det å ta filserveren fra bunnen av er nok en bra plan. Hvor mange disker blir det snakk om? Hehe, jeg ser ikke helt poenget med 3 maskiner i samme kabinett. Det har jeg verken bruk for, eller plass til Det blir snakk om så mange disker som mulig. Har 6 liggende atm, men du skal ikke se bort fra at det blir flere Vil jo selvfølgelig prøve å få til noe av samme kaliber som P182, men hvorvidt man lykkes med det kan man ikke si fø man er ferdig Jeg håper det ikke blir dratt ut over veldig lang tid. Blir kjedelig med ukesvis uten updates Artig at så mange vil følge med Betyr mye. Endret 2. januar 2010 av Wikipedersen Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 2. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) Nye sponsorer De første sponsorene har meldt seg. Både Dustin Home og G.Skill ønsker å bidra. Les mer i loggen Clicky Endret 2. januar 2010 av Wikipedersen Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Vil påstå at 3 maskiner i et kabinett hadde vært ganske spennende prosjekt da! Bruken kan en si hva man vil om. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Gratulerer med spons da. Nice. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 2. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2010 Takker for det Sponsing åpner mange nye dører. Kan forøvrig nevne at spørsmål om hvordan man skaffer spons osv ikke blir besvart, av prinsipp. Beklager, men sånn er det. Har syntes synd på Mr.Anki for all masingen angående spons. Vil påstå at 3 maskiner i et kabinett hadde vært ganske spennende prosjekt da! Bruken kan en si hva man vil om. Hehe, du har helt rett i det. Har vel vært et par fantastiske mods hvor man hiver 2 maskiner i samme kasse. Men her er litt av poenget å sette opp et system hvor man knytter separate maskiner sammen Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Uten å forpeste denne tråden med det, så er jo svaret veldig enkelt. (sett bort i fra vendur kanskje...) Men de som viser resultat og gjennomføring, de får spons! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg skal følge med, Wiki. Dette er rått. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 3. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2010 Takk for det Cyph Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Hvis dette blir like bra som ditt forrige prosjekt, så blir det Gleder meg til å se resultatet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå