Gå til innhold

Konsollkrangletråd - Fanboykrig

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle lage en tråd der dere kan krangle så mye dere vil uten at den stenges. Jada, vet det er en latterlig og barnslig ide, men jeg vil ha noe å le av :p

Så fyr løs! ;)

Jeg starter:

Xbox kan ikke brukes til å se bluray, og kontrollen er klumpete og upraktisk.

PS3 knuser både Xbox360 og Wii (for en overraskelse :roll: ) både grafikkmessig, praktisk og spillmessig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vet du hvorfor den heter 360? Fordi når man ser den snur man 360 grader og går sin vei

Latterkick - Made my day. :p

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

">

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Endret av runesole
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Vet du hvorfor den heter 360? Fordi når man ser den snur man 360 grader og går sin vei!

:p

Mao går du enda nærmere xboxen, ser den ja.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Vet du hvorfor den heter 360? Fordi når man ser den snur man 360 grader og går sin vei!

Neeeeeeei? Smart du :p

Var vanskelig å vite om du trodde at man gikk bakover, siden det dette er en tråd hvor man gjør seg dum :p

Lenke til kommentar

Neeeeeeei? Smart du :p

Var vanskelig å vite om du trodde at man gikk bakover, siden det dette er en tråd hvor man gjør seg dum :p

Hehe^^ Den måtte komme ja :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...