Gjest Slettet+3124 Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Når jeg søker etter en brukers innlegg & emner får jeg opp denne feilmeldingen: Feilen var: Beklager, forumets administrator har aktivert søkebegrensning. Vennligst vent minst 10 sekunder før du forsøker igjen. Slik har det vært hos meg i flere dager nå. Sendte en forespørsel til TWFA på PM i dag og han har ikke dette problemet. Grunnen er antagelig at admin/mod er unntatt denne begrensingen som vi brukere har. Vennligst fiks dette er dere snille. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) Bruker du tilfeldigvis Google Chrome? Har akkurat samme problem, men både IE og FF fungerer fint. Tipper det har noe med hvordan Chrome teknisk sett laster sider. Uansett så fungerer det å vente i 10 sekunder for så å trykke f5. Endret 1. januar 2010 av Jann - Ove Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) Bruker du tilfeldigvis Google Chrome? Bruker faktisk Chrome Plus. Får fyre opp gamle FF igjen da, og se etter om det er noe bedre der. EDIT: Søk virker i FF (men fy hvor treg den er i mot Chrome Plus). I Chrome Plus får jeg denne feilmeldingen, og må vente i 10 sekunder før jeg trykker F5 og da virker det. Endret 1. januar 2010 av Slettet+3124 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg