Xanman Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Jeg syntes vi trenger en egen samletråd for disse. Jeg kan begynne med Vermaelens uforglemmelige løp mot Celtic: Se filmen hos Youtube Og hvem kan glemme dette legendariske intervjuet? Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 30. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) Syntes ingen av de klippene var nevneverdig imponerende. 1. Nani trikser litt mens han løper mot eget mål. Deretter blir han taklet. 2. Ronaldo finter litt uten å komme noen vei. Hoyte blir nær ham, og han hiver han seg på bakken. Endret 30. desember 2009 av GoreGalore Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Ikke drit deg ut Latias. En personlig favoritt fra en veldig fin Arsenal-tid. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Finnes mange gode Henry-tributer på tuben, men denne er spesiell. Sikkert sett den 30 ganger. Gåsehud og klump i halsen hver gang. Legend. Se filmen hos Youtube Slenger med litt machoness. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Litt off-topic, men har fundert litt på Vermaelen situasjonen: Er det ikke egentlig straffe? Klarer ikke se at ballen treffer Vermaelen, han bare meier ned Celtic spilleren. Bergkamp <3 http://www.youtube.com/watch?v=3EirZwiAne4...feature=related Ikke Arsenal kamp, men: Sinnsykt mål: Forhåpentligvis får vi se mer av dette: Og dette: http://www.youtube.com/watch?v=Rg7svJebmlI Kanskje dette: Sist men ikke minst, dette: http://www.youtube.com/watch?v=nuzbOpgiJ7c...feature=related Sykt mye talent vi har i de fire der. Midtbanen vår blir syk om noen år. Ramsey - Song - Merida Wilshere - Bendtner - Vela Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Forhåpentligvis får vi se mer av dette: Det er virkelig et av de flotteste målene jeg har sett. Blir imponert hver gang over nedtaket og avslutningen er det noe av det mest herlige arrogante jeg har sett på en fotballbane. Fantastisk mål, fantastisk talent. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Finnes mange gode Henry-tributer på tuben, men denne er spesiell. Sikkert sett den 30 ganger. Gåsehud og klump i halsen hver gang. Legend. Se filmen hos Youtube For en fantastisk video, av en fantastisk spiller. Gud som jeg savner han, one of a kind. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Fint mål, lol @ the music Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Slenger med et par av årets fineste scoringer. Cesc Fabregas vs Tottenham Se filmen hos Youtube Emmanuel Adebayor vs Villareal Se filmen hos Youtube Eduardo vs Burnley Cesc Fabregas vs Aston Villa Se filmen hos Youtube Andrey Arshavin vs Liverpool Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Casablanca Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Anfield 1989 Liverpool mot Arsenal. Michael Thomas. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Åh. Er så fantastisk det Nasri-målet. Martin Tyler som kommentator! Fantastisk! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) Nydelig mål av Nasri, legg merke til hvor mange touch Arsenal tar før målet kommer Endret 3. januar 2010 av Slettet-PJ426FqLv6 Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Er sikkert ikke alle som har sett den, så kan ligge den ut her. All credits til Hegland som lå den først ut i Van persie tråden. Se filmen hos Youtube Også denne god biten da , yndlingsreklamen min <3 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Den reklamen er sykt bra. Men premier league nummer/bokstaver i en CL kamp? Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Er vel mer enn bare det som ikke henger helt på grep i den reklamen, men kul video for det om. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Anfield 1989 Liverpool mot Arsenal. Michael Thomas. Legendarisk! Lyden funker ikke på filmen, men den er syk! Iceman <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå