Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Velkommen til South_Bridge's (og alle andres for de som ønsker å dele!) liste med podcasts. Jeg har fått meg en smartere mobil, som både kjører linux, har WLAN og som jeg har et "podcast-henter" program på. Resultatet er at jeg har lagt inn en liste med podcasts jeg ønsker å høre på i ledige stunder, og så oppdaterer den og henter alt det nyeste for meg.

På min Nokia mobil har jeg er program kalt gPodder som har en liste med de podcastene jeg ønsker å høre på. Ved å oppdatere sjekker han feedene jeg har lagt inn og spør om jeg har lyst til å laste ned til min mobil over WLAN om det er noe nytt innhold.

Så da tenkte jeg å lage en liste da jeg leita litt i begynnelsen etter gode podcasts... det som er felles for 99% av de er at de er for programmerere.

.NET

Hansel Minutes

MP3 Feed

.NET Rocks!

MP3 Feed

Channel 9 shows

Siden inneholder flere podcast, de aller fleste med video men alle har også en mp3 feed!

Polymorphic podcast

MP3 Feed

Andre

TWiT

Inneholder flere ulike podcasts på flere ulike emner. Sjekk lista til venstre på siden!

---

Så nå hadde det jo vært ønskelig om andre også linket sine podcasts som de hører på! Målet er å dele, da podcasts kan være en vei til litt faglig påfyll! :)

Endret av South_Bridge
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...