Latias Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Dette er quiztråden for TV-serien Dexter. For generell snakk rundt serien, se her (sesong 5), her (sesong 4) eller her (sesong 3) Regler: - Den som klarer forrige spørsmål kan komme med ett nytt. Om ingen klarer spørsmålet på fem timer kan en legge ut ett nytt spørsmål. Dette er for å få aktivitet i tråden igjen. - Den som postet spørsmålet må bekrefte svaret før nestemann kan poste ett nytt spørsmål. Om du er 100% sikker på det riktige svaret, kan du poste med en gang. - Prøv å unngå å bruke Wikipedia/Google osv. - IKKE still spørsmål fra episoder som ikke har blitt sendt i Norge. Dette blir rapportert med en gang. Begynner lett: Hva heter hovedpersonen i virkeligheten? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Michael C. Hall Hva heter broren til Dexter? Lenke til kommentar
Jann!s Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Brian Moser Hva heter det biologiske moren til Dexter? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Laura Moser. Hvor langt har Dexter kommet i Norge egentlig? Har man starta på sesong 4? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Hvor langt har Dexter kommet i Norge egentlig? Har man starta på sesong 4? Jeg antar at dette var et quiz-spørsmål, så jeg svarer 3. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Var vel ikke det, men bare ta neste du hvis det er riktig Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Du stilte spørsmålet, dermed må du avgjøre om jeg har riktig eller ei. Jeg aner ikke. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Som sagt var det ikke et quiz - spørsmål, men bare noe jeg lurte på sånn at man vet hvilkne spørsmål man kan stille. Hvis noen vet så gjerne si ifra. Ellers kan jeg ta neste da jeg er ganske sikker på at Laura Moser er riktig. Hva heter den biologiske faren til Cody og Astor? Lenke til kommentar
Husam Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Hva heter bilselgeren Dexter drepte i sesong 2? Lenke til kommentar
Husam Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 For vanskelig? Tenkte jeg skulle sette en stopper for de aller enkleste spørsmålene, men er jo et poeng at folk bør kunne svare. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Det står unngå google og wikipedia, kan man gå inn i episodene å leite? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2009 Det står unngå google og wikipedia, kan man gå inn i episodene å leite? Dersom du har episodene er det greit. Men ikke lov å lete etter sammendrag av episoder eller noe. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Roger Hicks, skreiv eg det rett? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2010 Hvor er det Dexter møtte Lila for første gang? Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Synes å huske at de møttes på et NA-møte. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2010 Narcotics Anonymous møte, ja. Kjør på med neste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå