Gå til innhold

Spillertråd - Jamie Carragher

Varmo

Anbefalte innlegg

23. Jamie Carragher

0607carrapoint.jpg

Navn: James Lee Duncan Carragher

Draktnummer: 23

Nasjonalitet: England

Fødested: Liverpool, England

Posisjon: Midtstopper

Høyde: 188cm

Overgang: Egen stall

Kontrakt: 2011

Liverpool debut: 08.01.97 vs Middlesbrough

Tidligere klubber: Ingen

Informasjon om spilleren: Jamie Carragher er en av to som er igjen av de spillerene som var i klubben før Benitez overtok. Selv om han var Everton-supporter som liten har han hjertet sitt i Liverpool, han er trofast som få og altoppofrende for klubben.

Carragher ble tidlig i sin karriere brukt i forskjellige posisjoner rundt om på banen, han er nå rendyrket midtstopper, men kan gjøre innhopp som høyreback ved behov. Jamie har styrken sin i dueller og taklinger, og har regjert i midtforsvaret med partnere som Hyypia, Skrtel og Agger i en årrekke. Han er rutinert som få, og har en vinnervilje av rang.

Carragher og resten av forsvaret har hatt en litt trøblete start på årets sesong, men man har kunnet se små forbedringer i det siste, og forhåpentligvis vil han vise seg som den bautaen han er i 2010.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Jamie er en flott fyr,men han må jo ha rekorden for mest selvmål i Premier League? :D

Tror han har 1-2 sesonger igjen i troppen, i allefall som selvskreven i førsteellver'n.

Var meget god ifjor,men som resten av troppen har også han spilt dårlig i år.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

32 i dag, håper vi enda kan ha glede av han i flere sesonger. Midtstoppere generelt holder vel ganske ofte nivået til de er opp mot 35.

Også gledelig at han har forbedret spillet sitt betydelig i det siste, også som høyreback. Håper likevel han snart kan være tilbake i midtforsvaret, det er der han hører hjemme.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • 3 måneder senere...

Sorry folkens, vet jeg kommer til å få mye motvind ved dette innlegget. Jamie har rett og slett sett sine bedre dager. Vi trenger en ny midstopper. Kyrigiakos er vel ikke mitt førstevalg. Syntes det er altfor farlig å spille med Jamie på banen. Personlig elsker jeg fyren av hele mitt hjerte og jeg kan se hvor mye hjertet hans brenner for klubben, men som sagt det blir for farlig. Alle de passningsfeilene, skeivtreffene og selvmålene er riski når vi er ute etter liga-gull. hva sier dere?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...