Varmo Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 23. Jamie Carragher Navn: James Lee Duncan Carragher Draktnummer: 23 Nasjonalitet: England Fødested: Liverpool, England Posisjon: Midtstopper Høyde: 188cm Overgang: Egen stall Kontrakt: 2011 Liverpool debut: 08.01.97 vs Middlesbrough Tidligere klubber: Ingen Informasjon om spilleren: Jamie Carragher er en av to som er igjen av de spillerene som var i klubben før Benitez overtok. Selv om han var Everton-supporter som liten har han hjertet sitt i Liverpool, han er trofast som få og altoppofrende for klubben. Carragher ble tidlig i sin karriere brukt i forskjellige posisjoner rundt om på banen, han er nå rendyrket midtstopper, men kan gjøre innhopp som høyreback ved behov. Jamie har styrken sin i dueller og taklinger, og har regjert i midtforsvaret med partnere som Hyypia, Skrtel og Agger i en årrekke. Han er rutinert som få, og har en vinnervilje av rang. Carragher og resten av forsvaret har hatt en litt trøblete start på årets sesong, men man har kunnet se små forbedringer i det siste, og forhåpentligvis vil han vise seg som den bautaen han er i 2010. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Jamie er en flott fyr,men han må jo ha rekorden for mest selvmål i Premier League? Tror han har 1-2 sesonger igjen i troppen, i allefall som selvskreven i førsteellver'n. Var meget god ifjor,men som resten av troppen har også han spilt dårlig i år. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 27. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2009 Synes hvertfall han fortjener 1-2 års forlengelse av kontrakt, tror ikke han er helt "over the top" enda. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Får nok spille til han legger opp ja, men tror ikke han får automatisk startplass. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 27. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2009 Tror det jeg også, og tror det kan være bra både for klubben og Carragher at vi etterhvert gradvis begynner å matche Skrtel og Agger sammen, men tror likevel han kan spille en rolle i klubben i flere år framover. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Gratulerer med dagen Jamie. Du begynner å bli en gamling nå gitt. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 28. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2010 32 i dag, håper vi enda kan ha glede av han i flere sesonger. Midtstoppere generelt holder vel ganske ofte nivået til de er opp mot 35. Også gledelig at han har forbedret spillet sitt betydelig i det siste, også som høyreback. Håper likevel han snart kan være tilbake i midtforsvaret, det er der han hører hjemme. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 8. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2010 Det har begynt å surre rykter i England om at Carra kommer til å gjøre et overraskende comeback på landslaget, og bli tatt ut i Capellos foreløpige tropp på tirsdag. Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 http://www.youtube.com/watch?v=LTJxocLDfEA Jamie Carragher definerer scouser Liverpool for life! Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Nokon som veit når billettane til testimonialkampen blir lagt ut? Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Sorry folkens, vet jeg kommer til å få mye motvind ved dette innlegget. Jamie har rett og slett sett sine bedre dager. Vi trenger en ny midstopper. Kyrigiakos er vel ikke mitt førstevalg. Syntes det er altfor farlig å spille med Jamie på banen. Personlig elsker jeg fyren av hele mitt hjerte og jeg kan se hvor mye hjertet hans brenner for klubben, men som sagt det blir for farlig. Alle de passningsfeilene, skeivtreffene og selvmålene er riski når vi er ute etter liga-gull. hva sier dere? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Ikke akkurat god timing med det innlegget nå når han nettopp vart kåret til banens beste og greier. "Visekapteinen, som ble kåret til banens beste av SkySports.." Men når det er sagt er jeg enig. Agger og Skrtel burde spleises sammen nå. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Vi må ivertfall jobbe med saken. Hjelper ikke akkurat at Agger spiller strålende på VB gang på gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå