Gå til innhold

Kamptråd - Hull vs Manchester United

Latias

Hull - Man Utd  

45 stemmer

1. 1. Uniteds beste...

• PIG
      2
    • Rafael
      5
    • Vidic
      2
    • Brown
      1
    • Evra
      0
    • Valencia
      1
    • Carrick
      1
    • Fletcher
      2
    • Giggs
      0
    • Berbatov
      1
    • Rooney
      29
    • Park (innbytter)
      0
    • Obertan (innbytter)
      1
  2. 2. Uniteds beste mål...

• 1-0, Rooney
      10
    • 2-1, Dawsom (sm)
      2
    • 3-1, Berbatov
      33
  3. 3. Fornøyd med kampen?

• Ja.
      10
    • Nei.
      5
    • Passe.
      25
    • Er ikke United-supporter, så hvorfor skal jeg være fornøyd?
      2
    • Så ikke kampen.
      3

Anbefalte innlegg

b_26.png VS b_12.png

Premier League

27-12-2009 Kl. 17:00 @ Kingston Communications Stadium

Vises på: canalplussport1k.png

skysportsa.png

0,,12306~5925809,00.jpg

----------------------------------------------------

Begge lagene kommer inn i denne kampen etter å ha tapt kampene sine 3-0 forrige helg. For å henge med i toppen, er dette en kamp de helrøde absolutt må vinne. Dette var kampen som avsluttet sesongen 08/09. Kampen endte 1-0 til United, men begge lagene hadde mye å juble for. United hadde vunnet ligaen, mens tigerne sikret seg en fornyet kontrakt i Premier League.

Hull er ikke som andre svakere lag i PL. De pleier som regel å spille offensivt fotball, spesielt på hjemmebane. Men når man satser mye offensivt, blir det masse rom defensivt også. Hull sine kamper blir ofte målrike, og det burde vi forvente på søndag også. Ikke bli overrasket dersom de scorer et mål eller to på det relativt svake United-forsvaret.

Dommer:

Alex-Ferguson-Alan-Wiley-1.jpg

Alan Wiley. På 19 kamper har Wiley delt ut 60 gule og tre røde kort. Wiley har dømt Hull en gang tidligere i sesongen, i sesongens første kamp mot Chelsea. Han har også dømt United en gang, i 2-2 kampen hjemme mot Sunderland. Wiley var fjerdedommer i det intense Manchester-derbyet, og fikk mange gloser fra både Sparky og Ferguson underveis, før United-treneren og Wiley hadde en vennlig tone på overtiden av overtiden.

HULL

Denilson-001.jpg

Et hjemmesterkt Hull-lag tar i mot de regjerende mestrene på sin rugbybane KC Stadium. Til tross for en plass rett over nedrykksstreken, har ikke dette laget tapt en hjemmekamp på seks kamper. Hull-supporterne er nok ikke så optimistiske før denne kampen, for de må klare seg uten deres beste spiller, Jimmy Bullard.

Se opp for:

Giovanni

article-0-058BBE01000005DC-304_468x581.jpg

I sesongen 07/08 spilte han for City, og scorte seiersmålet mot nettopp United. I fjor dominerte han stort, og var hovedgrunnen til at Hull lå så langt oppe på tabellen. I andre delen av sesongen dabbet han helt av, og Hull overlevde så vidt. Denne sesongen har han tre mål i PL, og gleder seg nok til å møte et svekket United-forsvar. Med Bullard skadet, blir Giovanni (sammen med Hunt) den største offensive trusselen.

Skadesituasjon:

Ikke i nærheten av så mange skader som United, men de må klare seg uten to av sine beste spillere. Ian Ashbee og Jimmy Bullard er begge ute med kneskader.

Mulig lagoppstilling:

Myhill

Gardner - McShane - Dawson - Zayatte

Geovanni - Fagan - Boateng - Olofinjana

Garcia - Hunt

MANCHESTER UNITED

1261241917507_387.jpg

Etter å ha blitt knust så det holder mot Fulham, skal laget prøve å reise seg. Når kampen begynner kan United være hele sju poeng bak Chelsea og det gjør denne kampen til en skjebnekamp. Selv om ligaen har åpnet seg noe voldsomt denne sesongen, burde man ikke forvente at Chelsea gir oss noen flere julegaver. Spillerne må ta saken i egne hender, og burde gruse Hull på søndag.

Rafael og Fabio er tilbake, og Fergie har sagt at begge kan starte. Brødrene på hver sin beck, mens man har Carrick og Evra i midten kan være løsningen.

Se opp for:

Rafael da Silva

0,,12306~4722864,00.jpg

Med kun 62 minutter, og en kamp på banen, kan vi ønske Rafael da Silva velkommen tilbake til PL-fotball. Har slitt med skader, men er endelig tilbake. Skal gå rett inn i forsvaret, og de fleste United-supporterne er nok glade over å få denne unggutten tilbake. Liker å ta turen offensivt, og etterlater seg mye rom som de andre må dekke. Kan i hvert fall forvente underholdning på høyresiden.

Skadesituasjon:

Da Silva-brødrene er tilbake, og begge kan starte. Vidic og Brown kan rekke kampen, og Ferguson håper en av disse blir klare. Evans er også ute, men kan være tilbake mot Wigan. Neville, O'Shea, Ferdinand, van der sar, Giggs, Nani, Hargreaves og Macheda kan alle finne seg en plass på tribunen. Det går rykter om at Anderson har fått ferie og at han er i Brasil, men har ikke fått dette bekreftet.

Mulig lagoppstilling:

Kuszczak

Rafael - Evra - Vidic - Fabio

Valencia - Fletcher - Carrick - Obertan

Rooney - Berbatov

Tips: 1-3

Endret av Latias
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg håper virkelig vi starter med den samme førsteelleveren som du har satt opp. Da Silva brødrene er morsomme og begge er villig til å komme opp å utfordre spillere fra backposisjonen, moderne backer med stor fart og et bredt teknisk repertoar. Vi må starte med to spisser denne kampen, og det hadde vært flott å se Obi-wan fra start. Jeg håper Rooney virkelig finner tilbake til formen sin for jeg ser på MUTV på Viasat Fotball nå, og det er mange flotte Rooney øyeblikk her vi ikke ser mye til lenger.

Lenke til kommentar

Uenig, men vil tro at Park starter uansett selv om jeg skulle likt å sett Obertan. Fabio er bedre defensivt enn Rafael og er langt mindre villmann. Jeg håper vi går ut tidlig å får et kjapt mål, selv om vi i år har scoret de fleste av målene våre mellom 45 - 60. minutt og 75. og 90. minutt.

Lenke til kommentar

Jeg vil be alle om å ikke undervurdere Hull. Vi er i en liten untakstilstand. Forsvarssituasjonen påvirker hele laget. Det er ikke meningen at midtbanespillere skal vikariere i forsvaret.

Chelsea avga to poeng. Det er jævla bra. I morgen kveld spiller vi og om vi holder følge er jeg fornøyd. Vinner vi blir jeg like full som jeg er nå.

Lenke til kommentar

Svarte! Åsså eg som hadde tenkt å skuffe på med arbeidet og gjøre meg så ferdig at eg kunne ha et halvt øye på kampen klokken 17.

Så blir hele arbeidsdagen snudd helt på hodet og i tillegg klarer sjefen å ta sikkerhetsmøte klokken 17... Med et fårete flir rundt kjeften samtidig som han ser på meg :!:

Men men, da blir det vel en kongegod kamp for united, og det er jo forsåvidt ikke feil ;)

Lenke til kommentar

Hehe... Neida, han er ikke supporter. Han liker å se en fotball kamp, og vi ser jo seff ikke på kampen i arbeidstiden, men man kan jo ha et vindu på pc'en oppe og gå inn på kontoret og gjør litt admin arbeid da... Not.

Han bare vet at eg er united supporter! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...