Jørgen Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 (endret) Stjeler reglene fra GoreGalore sin Arsenal tråd, og håper det går greit, ros skal han ihvertfall få, endrer dog litt, ettersom jeg ikke mener vi trenger fem dager. Det var snilt av Latias å prøve å lage en slik tråd i utgangspunktet selv om kritikken haglet, men jeg har tid, ork og jeg bryr meg ikke om kritikken uansett Reglene: Man må stemme på tre spillere. Førsteplassen får tre poeng, andreplassen får to poeng og tredjeplassen får ett poeng. Spilleren med flest poeng vinner kåringen. Spillere som kan spille i flere posisjoner kan selvsagt bli stemt på ved flere kåringer, men stemmene fra tidligere kåringer vil ikke bli med. Ved avstemninger av posisjoner hvor det er flere spillere enn én, for eksempel midtstopper, vil både første- og andreplassen komme på laget. Supportere av andre lag kan også legge inn sin stemme, om de er seriøse. Hver kåring vil vare i to-tre dager avhengig av hvor mange stemmer som kommer, og om det ser ut til å gå mot en enkel seier. Jeg ber dere om å se på hva spilleren har gjort og betydd helhetlig for Manchester United i tillegg til ferdigheter, slik at vi forhåpentligvis kan kalle dette tidenes førsteellever uten å måtte skamme oss. Tidenes førsteellever: Peter Schmeichel Gary Neville - Steve Bruce - Gary Pallister - Denis Irwin George Best - Bobby Charlton - Roy Keane - Ryan Giggs Eric Cantona - Denis Law Benk: Edwin Van Der Sar, Shay Brennan, Roger Byrne, Bill Foulkes, Cristiano Ronaldo, Paul Scholes, Wayne Rooney. Full tropp: Keeper: Peter Schmeichel, Edwin Van Der Sar, Alex Stepney. Forsvar: Gary Neville, Shay Brennan, Denis Irwin, Roger Byrne, Steve Bruce, Gary Pallister, Bill Foulkes og Jaap Stam. Midtbane: George Best, Cristiano Ronaldo, Ryan Giggs, David Beckham, Roy Keane, Bobby Charlton, Paul Scholes, og Bryan Robson. Spiss: Eric Cantona, Denis Law, Wayne Rooney, Ole Gunnar Solskjær. Tidenes United-spiller: Folkets favoritt: Endret 1. februar 2010 av Wisbatov Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Herlig. Keepere da? 1. Peter Schmeichel 2. Edwin van der Sar 3. Alex Stepney Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 24. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2009 1. Peter Boleslaw Schmeichel 2. Alexander Cyril Stepney 3. Edwin Van Der Sar Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 1. Peter Schmeichel. Ingen over, ingen ved siden. 2. Edwin Van der Sar 3. Alex Stepney Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 1. Peter Schmeichel 2. Alex Stepney 3. Harry Gregg Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Skal vi begynne helt på nytt? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 24. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2009 Ja, kritikken var på mange måter velbegrunnet når det gjaldt systemet, og det var i stor grad grunnen til at midtstopperkåringen så rar ut, men jeg forstår at Latias ikke har tid til å telle stemmer, så da tar vi det helt fra begynnelsen der man ikke kan stemme anonymt og alle må stemme på tre personer. Jeg har troen på at det går bedre nå. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 1. Peter Schmeichel 2. Alex Stepney 3. Gary Bailey Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) Fantastisk Wisbatov! Digger at du starter med blanke ark også, så blir det mer seriøst preg over kårlingen. Håper enkelte som kun har sett fotball ett eller to år og ikke har savlapæpling på United og klubbens historie, lar være å liste opp sine tre. Alle kan stemme, men det ser så jævla barnehage ut når folk vil ha med fuckings Barthez eller Park. Herre min hatt. 1. Peter Schmeichel 2. Edwin Van Der Sar 3. Gary Bailey Var i tenkeboksen på nummer 3 og dristet meg til et noget utradisjonelt valg. Ja, han hadde sine svakheter men var på mange måte mer testet enn brorparten av våre tidligere og senere keeperhelter. Slutten av 70 og 80 -tallet var ikke Uniteds største periode og Bailey spilte for oss mellom 78-87, uten han får noe av skylda for manglende (manglende og manglende fru blom, vi vant da mer enn klubber flest - men United til å være..) suksess. Måtte inn på wikipedia å sjekke nøyaktig hvor lenge hadde spilt for klubben og fant denne: I FA-cupfinalen i 1979 missa han med å ta ned en krossball, noen han ellers var veldig bra til, Hehe, foruten den åpenbare skrivefeilen traff ikke forfatteren veldig med den bemerkelsen nei. "Dracula" hadde nok sine svinn på skogen i feltarbeidet... Kampen (FAC 79') og deriblant målet til Alan Sunderland (Arsenal) var forøvrig på den første hele kampen fra 70-80 tall jeg så på VHS. Må innrømme at det er med på å prege meg til en i overkant subjektiv beslutning 2: Edwin har ikke vært i klubben så altfor lenge, men han ble helten over alle helter i CL08 og har vært like stabil, matchvinnende og trygg som the great dane var i sin tid. Ikke like gigantisk, men ei heller langt unna. Faktisk vil jeg påstå tabbefaktoren er lavere hos nederlenderen enn den var med Peter. Sar vil bli husket som en av de beste keeperene i historien dersom man tar med Ajax tiden, som jo ikke utgjør rent lite av karens karriere. 1: Kun Gordon Banks kan måle seg i status. Finn enn keeper (dersom du er 20 eller eldre) på lokal-lagene dine som IKKE digga Peter, uansett klubbtilhørighet. En av hjørnesteinene i Sir Alex sin suksess æra på 90-tallet. Overlegent. Endret 25. desember 2009 av Sir Game Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 1. Peter Schmeichel 2. Edwin Van Der Sar 3. Alex Stepney Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 1: Peter Schmeichel 2: Alex Stepney 3:Edvin VDS Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 1. Peter Schmeichel 2. Edwin Van Der Sar 3. Alex Stepney Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Peter Edwin Alex Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 1: Kun Gordon Banks kan måle seg i status. Lev Yashin? Uansett, Peter bør og skal ta denne med landslide. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Huffameg. Blir mer tungvindt dette, sortere de 3 stk eg mener er blandt "tidenes" vil i mange tilfeller for meg bli litt tilfeldig, men skal nok kunne ordne seg MÅ man til enhver tid ha 3 stk? I noen tilfeller er vedkommede totalt overlegen. Da kunne eg tenkt meg å gitt han 3 poeng og ingen andre. 1. Schmeichel 2. Stepney 3. VDS Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 1. Peter Schmeichel 2. Edwin Van Der Sar 3. Alex Stepney Lenke til kommentar
PSV Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 1. Peter Schmeichel 2. Alex Stepney 3. Gary Bailey Sorry VDS. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 1. Peter Schmeichel 2. Edwin van der Sar 3. Alex Stepney Lenke til kommentar
Laca Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 1. Schmeichel 2. Van der Sar 3. Stepney Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 1. Schmeichel 2. Van der Sar 3. Stepney Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå