Danielgr Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 (endret) Da har jeg satt igang med et pause projekt i mellomtiden mens jeg hviler for fortsettelsen på Submergingen. Denne Casemoden skal ha god luftgjennomstrømning, samt gjennomlysning. Les om projektet Her Daniel Noen Kommentarer? Bare skriv:) Endret 11. februar 2010 av Danielgr Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Locks cool Får håpe dette blir et mer fullført prosjekt enn det forige Lenke til kommentar
Danielgr Skrevet 23. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2009 Locks cool Får håpe dette blir et mer fullført prosjekt enn det forige Ja Jeg skal jo fullføre det andre, men jeg ar en liten pause.. Blei så sykt irritert. Skulle testkjøre pcen en siste gang før jeg stakk og kjøpte parafin.. Men neida, den startet men abselutt ikke noe bilde -.- Lenke til kommentar
Danielgr Skrevet 2. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2010 Vendur.no er med! Sponser med 2x2gb Kingston DDR2 Ram Til Computer i mineraloje. Tusen takk Lenke til kommentar
Danielgr Skrevet 21. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2010 (endret) DustinHome.no sponser Dustinhome sponser med en CORSAIR TX 650W! Tusen takk. Endret 23. januar 2010 av Danielgr Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Woow Det er nice.. Gratulerer ! Lenke til kommentar
Danielgr Skrevet 21. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2010 Woow Det er nice..Gratulerer ! Takk for det :!: Det blir digg Lenke til kommentar
Crazymech Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Skal du bruke deler du har fått sponset til pc-i-mineralolje prosjektet ditt, i denne isteden for? Er ikke det litt dumt gjort da? Lenke til kommentar
Danielgr Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Jeg har tenkt gjennom dette, men senkingen skal skje nermeste dagene håper jeg. I og med jeg bruker det jeg hadde i den gamle riggen så trenger jeg ikke å ha noe kraftig strømforsyning eller et kjølertårn.. Ramen passer ikke i denne riggen. Edit: Hvorfor skal jeg bruke en 650W Psu på et oppsett som ble levert med 240W, men jeg har endret til 350W.. Endret 31. januar 2010 av Danielgr Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Poenget med sponsingen er vel at du skal bruke det i prosjektet og ikke andre steder? Lenke til kommentar
Danielgr Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2010 Ja, jeg har tenkt å bruke det, men det kommer når Oljeskvetten skal oppgraderes.. Jeg har ikke behov for en kraftig strømforsyning i oljeskvetten når den ikke bruker mere en 240w-.. Lenke til kommentar
Danielgr Skrevet 9. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2010 Bilder i workloggen! Se her. Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 hei. hvordan går det med denne workloggen. hadde vært gøy å se hvordan du vil løse dette prosjektet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå