Gå til innhold

Bildegalleri til Foto-dugnad #16: Norge ved Vintersolverv

Anbefalte innlegg

Her legger du inn bildet du har tatt ut i forbindelse med fotodugnad #16: Norge ved Vintersolverv.

Jeg repeterer reglene som omhandler postingen:

• Du skal poste ett bilde som dekker utfordringen.
  • Bilder i liggende (landskap-) format skal ikke være større enn 1280 piksler i lengden.
  • Bilder i stående (portrett-) format skal ikke være større enn 1024 piksler i høyden.

Det er lov til å kommentere innlagte bilder, men dette er ingen avansert bildekritikk. De som ønsker ytterligere kritikk på bildene sine henstilles til bildekritikken. Andre kommentarer om utfordringen tas i diskusjonstråden.

Innleveringsfrist for de med digitalt utstyr er tirsdag 22.12.08 23:59:59; for de med analogt lørdag 26.12.08 23:59:59.

Tom

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var på vei hjem - forsinket buss (hersens danske kollektivtrafikk når det snør!) gjorde at bildet ble tatt et par minutter senere enn planlagt.. :blush:

post-71211-1261420534_thumb.jpg

EOS 5DmkII, håndholdt Voigtländer SL 125mm APO-Lanthar, f/2.8, 1/40s, 580EXII bouncet i taket på altfor høye ISO 3200. Neste gang - husk å sjekke ISO, i det man rusher inn for å ta bilde. ;)

Norge ved vintersolhverv. Så nærme jeg kom, uten å dra til ambassaden, som var vurdert, men forkastet, på grunn av praktiske grunner - julebesøk. :)

Lenke til kommentar

Første gang jeg legger ut bilde på akam, og første gang jeg prøver å ta bilde utendørs i 15 kuldegrader, så vidt jeg kan huske. Jeg er helt nybegynner, og dette var ikke enkelt! Snø og kaldt og mørkt og umulig å fokusere. Ja, jeg har lært at jeg skal ta med lommelykt neste gang...;)

post-158374-1261423830_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...