JeanDietrich Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Kan det bli mulig å oppdrive hjernen til eksempelvis Mozart og skjære ut de delene som fremkalte alt det fantastiske han fant på, sette de inn i vår egen og la fingrene fyre løs på flygelet? Eller omgjøre de til væske og drikke det, eventuelt sprøyte det inn i årene så det går inn gjennom blodet, og slik gjenskape mesterskapet hans? Dersom det var mulig å få tak i hjernen. Om sistnevnte er umulig, kan man vel også bare kunstig fremstille hans intellektuelle oppbygging? Det er faen meg dagen, altså... That'll be the day that I die! 2 Lenke til kommentar
JeanDietrich Skrevet 20. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2009 Jeg revurderer den siste setningen min... det vil definitivt IKKE bli dagen jeg dør, da hadde jo alt vært meg forgjeves. 2 Lenke til kommentar
Sisyphus Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Noen som har drukket absinth? Lenke til kommentar
phax Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Tror du burde ligge litt unna den kreative røyken i en stund fremover. Lenke til kommentar
sultanIverigste Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 *Mine innlegg* jeg er interessert i dette også! Er det mulig med Bach også? 1 Lenke til kommentar
JeanDietrich Skrevet 20. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2009 (endret) Mener du Ole Christian Bach? Han som tok selvmord i Sverige i frykt for sine kreditorer...? Hadde vært spennende å se hva som rørte seg på innsiden av det hodet, ja! Endret 20. desember 2009 av JeanDietrich 1 Lenke til kommentar
Sisyphus Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Hadde vært spennende å se hva som rørte seg på innsiden av det hodet, ja! Elektriske signaler i hjernen og blod hovedsakelig. Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Har en følelse av at dette er samme person. Lenke til kommentar
Gjest bruker-45896 Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Jeg digger denne tråden. Jeg ville valgt noen andre enn Mozart og Bach da, faen heller liszm... Hun jenta i Tokio Hotel er flink da. Gief brains. Hvorfor ikke bare om 1 milliard år lage roboter med bevissthet hvor du kan lagre deg selv for evig. Robotene er selvfølgelig perfekte på alle mulige måter. Takk. Lenke til kommentar
JeanDietrich Skrevet 20. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2009 Har en følelse av at dette er samme person. Takk! Jeg tar det som et kompliment... da vi begge er ytterst fascinert av Mozart og andre klassiske vindundere, og vedkommende i tillegg er tiltrekkende innsiktsfull! 1 Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Kreativ tankegang du har. Tenkt på det et par ganger selv, men brydde meg ikke noe videre, etter som jeg besitter kunnskaper av en annen dimensjon (i forhold til Mozart)! Lenke til kommentar
Sisyphus Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Mozart i dag ville blitt en veiarbeider. Lenke til kommentar
JeanDietrich Skrevet 20. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2009 Aner jeg en viss følelse av kamuflert beundring komme smygende hos deg...? Du kan da i hvert fall ikke ha særlig gode musikalske kunnskaper overhodet! 2 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Du er så full av skjit Mr. JeanDietrich! Lenke til kommentar
nomore Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Takk! Jeg tar det som et kompliment... da vi begge er ytterst fascinert av Mozart og andre klassiske vindundere, og vedkommende i tillegg er tiltrekkende innsiktsfull! Det der kunne du kun sagt om deg selv. Så da har du vel egentlig bekreftet mistanken Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Vurderer å rapportere tråden i frykt om at TS skal bli en fremtidlig psykopat. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Problemet er at moderatorene ikke innehar kompetansen(de fleste i det minste, vil eg tro) til å evnt forhindre en slik skjebne. Lenke til kommentar
Sindrato Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Vurderer å rapportere tråden i frykt om at TS skal bli en fremtidlig psykopat. +1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Tja, Wolfgang Amadeus Mozart hadde skrevet sin første symfoni i en alder av 5år. Hvor langt er du kommet? Forøvrig så stusser jeg over brukernavnet ditt da "Jean" er et typisk fransk navn, og Dietrich er tysk. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Et lite kjent faktum er at Lady Gaga er et musikalsk geni. Hva er det som liksom er så fantastisk med disse oldtidens kammermusikkomponister? De er IKKE unike. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå