Gå til innhold

Et uforglemmelig juleball :(

Anbefalte innlegg

Ok, må bare få ut litt av det jeg opplevde i går natt.

Jeg er 15år, og går i 10klassen. Hvert år har vi juleball. Som sikkert alle andre ungdomsskoler også har, er det vel noen som skiller seg litt ut. Dette var et rimelig stor tilfelle dette året.

La meg forklare det fra min synsvinkel.

Når "badboy" folkene kommer, så blir festen snudd helt opp ned. Det er 20-30 stykker som er rett og slett drita. Skjønner ikke hvordan de kom inn. Flere av de hadde med seg lommelerke, med sprit (hva ellers). Noen av dem hadde faktisk GHB, som nesten er ectasy, bare flytende. En av de hadde blandet det i en av drinkene (brus) til en vennine av meg. Hun hadde ikke anelse om hva som hadde skjed med brusen. Etter hun hadde drokket opp brusen, ca 20 minutter, slår jo det inn. Blandet brus, med sprit og GHB, til en jente som aldri har vært beruset? Lover ikke godt. Hun besvimer, og blir kjørt rett til sykehuset. Der lå hun i koma i 24 timer.

Ikke nok med det, det samme skjer med en annen gutt der, han er allerede full fra før, og en klarer å lure i han GHB. Og da bærer det rett på sykehuset i ambulanse, igjen. Han også er i koma 24 timer.

Flere av guttene så fulle at de ikke klarte å gå. Jeg la også merke til at en person der hadde klippet et sugerør, slik at det blir et "sniffe" rør. Der sniffet han noe hvit pulver. Vet ikke om det var kokain eller noe partydop. Men noe var det hvertfall!

Så, hva pokker syns dere om dette? Syns det er helt sinnsykt at folk kan gjøre slikt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synd at det skal bli sånn, men en del ungdommer tror jo at de er veldig voksne bare fordi de ruser seg.

En annen ting; hadde noen hatt noe i drinken/brusen min uten at jeg var klar over det - med ugreit resultat for min del (ref hun som havnet på sykehus) - så hadde jeg anmeldt vedkommende til politiet for legemsbeskadigelse/drapsforsøk umiddelbart!

Endret av Transponder79
Lenke til kommentar

En reeal fæst med andre ord :!:

Neida: Men helt alvorlig, dette er langt bak mål. Utrolig dårlig gjort å lure folk til å bli beruset. Folk må lære seg å tenke over konsekvenser av hva de gjør og oppføre seg. Syntes det er dårlig at ikke det var noen ledelse som tok ansvar og hev dem ut før det gikk som det gikk. Håper det får store konsekvenser for de skyldige :realmad: , og at det går bra med de som havnet på sykehus.

Lenke til kommentar

Høres rimelig vilt ut det der. , hva tenker de som putter GHB i drinken til folk , den comboen er livsfarlig ! Tenk om dette hadde endt med dødsfall ? Ikke bare et dødsfall men to ! Jeg ser for meg disse femtenåringene ikke har hatt en fjerneste anelse om hva de gjorde. Om de så har hatt den minste peiling, er det ren ondskap å gjøre slikt.

Lenke til kommentar
Synd at det skal bli sånn, men en del ungdommer tror jo at de er veldig voksne bare fordi de ruser seg.

En annen ting; hadde noen hatt noe i drinken/brusen min uten at jeg var klar over det - med ugreit resultat for min del (ref hun som havnet på sykehus) - så hadde jeg anmeldt vedkommende til politiet for legemsbeskadigelse/drapsforsøk umiddelbart!

Hun var ikke klar over det. Lærerene var der, og ringte flere foreldre. Rimelig pingelig for de, med andre ord.

Tenk om dette hadde endt med dødsfall ?

Legene sa at vist hun hadde drukket mer, hadde hun ikke overlevd.

Endret av DjHauN
Lenke til kommentar

Dette bør bli politianmeldelse. Lærerne burde tatt grep i saken. Nå i ettertid bør de i det MINSTE sette ned oppførselskarakteren til folkene som gjorde dette ned til det laveste nivået resten av året samt ha alvorlige samtaler med elever. Mulig utvise de også hvis det er mulig. Jeg hadde utvist elever som hadde hatt med GHB og Cola på juleball.

Lenke til kommentar

Hvorfor kan de ikke i de minste holde stoffene sine for seg SELV?

Å gud, noen er så komplett idioter.

Jaja, artig å vite at de drittsekkene aldri får noen fremtid på noen som helst måte.

De er ødelagt allerede.

Synd på venninna di, og han fyren. :(

Håper de ikke får varige men.

Endret av bollerbrus
Lenke til kommentar
Hvorfor kan de ikke i de minste holde stoffene sine for seg SELV?

Å gud, noen er så komplett idioter.

Jaja, artig å vite at de drittsekkene aldri får noen fremtid på noen som helst måte.

De er ødelagt allerede.

Synd på venninna di, og han fyren. :(

Håper de ikke får varige men.

Blir litt OT, men jeg håper at de klarer å skjerpe seg og leve anstendige liv.

Jeg har ingen interesse av at skattepengene mine skal gå til å underholde folk som holder på sånn.

De er fortsatt bare 15, og hvis dette blir tatt tak i på riktig måte, så slipper de forhåpentligvis å havne enda verre uti det. Og andre slipper å lide for dem.

Men jeg tror virkelig ikke at din holdning hjelper noen som helst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...