Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Nyter ikke sex, hvorfor er det ikke godt?


TheMartine

Anbefalte innlegg

Som noen her vet, er det ikke fryktelig lenge siden jeg tok det store steget inn i de seksuelt aktives verden. Det er litt over en måned siden jeg debuterte, og den gang slet vi en del, fordi han er over gjennomsnittet stor, og jeg over gjennomsnittet trang.

Det har gått seg til ganske bra nå, og kjæresten min nyter det veldig. Jeg for min del, finner overhodet ingen fysisk nytelse i å ha sex. Jeg kjenner veldig, veldig godt at han er inni meg, og alle de forskjellige stillingene vi har prøvd gir forskjellige følelser. Men det er ikke godt, det er bare...rart og en veldig kraftig følelse.

 

Det eneste jeg kan komme på som kan være grunnen til dette, er at vi fortsatt bruker kondom. Det er mest fordi jeg ikke vil gjøre det uten, før han har testet seg for diverse. Just in case.

Vi har prøvd to-tre forskjellige typer, og nå bruker vi en som skal være veldig tynn og nesten ikke merkbar.

 

Så det forundrer meg veldig, egentlig, at det ikke skal være godt på noe plan. Bare littegrann, liksom. Veldig snålt.

 

Noen som har noen tanker om dette? Begynner å bli bare kjedelig nå, og det vil jeg jo ikke at det skal være.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg personlig hater å ha sex med kondom. Jeg synes det føles unaturlig og kunstig på en måte. Jeg trenger å kjenne hud, konturer, ruhet, u name it ^^

 

Jeg tror derimot ikke sexlivet deres har noe med kondombruken å gjøre. Jeg mener, du har hatt sex i en måned. ÈN måned! Greit, da jeg debuterte hadde jeg meg som regel 8 ganger daglig, det har jeg inntrykk av at er ganske vanlig blant nye par.

 

Slapper du av når du har sex? Stresser du med å like det? Bruker han tid på deg? Bruker DU tid på deg?

Lenke til kommentar
Jeg personlig hater å ha sex med kondom. Jeg synes det føles unaturlig og kunstig på en måte. Jeg trenger å kjenne hud, konturer, ruhet, u name it ^^

 

Jeg tror derimot ikke sexlivet deres har noe med kondombruken å gjøre. Jeg mener, du har hatt sex i en måned. ÈN måned! Greit, da jeg debuterte hadde jeg meg som regel 8 ganger daglig, det har jeg inntrykk av at er ganske vanlig blant nye par.

 

Slapper du av når du har sex? Stresser du med å like det? Bruker han tid på deg? Bruker DU tid på deg?

 

Vi har oss ikke akkurat åtte ganger om dagen. :p

To ganger, er vel gjennomsnittet. Det er nok mest fordi jeg begynner å bli litt lei allerede, fordi det ikke er noe godt. Jeg har ikke tenkt å si det til ham, da, og jeg håper jo på at det går seg til etter hvert.

 

Jada, jeg slapper av jeg, og vi bruker lang tid på forspill og alt det der. Han er virkelig tålmodig og tar pauser mens vi holder på for å ikke komme for fort. Vi bruker alle triksene vi kan, men det hjelper bare ikke. Han får meg til å komme når han bare bruker fingrene, da, utenom samleie. Så det er jo muligheter her.

Lenke til kommentar

Folk er forskjellige, og det er heller ikke alle som får noen direkte nytelse av selve penetrasjonen. Og siden han er din første så kan det være mye rart:

- han er for stor for deg

- du slapper ikke nok av

- ikke nok naturlig glidemiddel

- at du ikke får nytelse av penis i vagina

 

Så mitt råd til deg er å prøve deg litt frem på egenhånd også, om du ikke har gjort det allerede. Kjøpe en noe mindre dildo å prøve med kanskje? Greit å prøve å se om du faktisk kan nyte selve inn/ut bevegelsene.

 

I tillegg kan dere prøve å bruke tid og tilføre ekstra glidemiddel. Og sex trenger ikke nødvendigvis være mye inn/ut bevegelser :)

Lenke til kommentar

Så spørs det også om ditt mål med samleie er en orgasme av deg, av han, eller av begge. Jeg får personlig ingenting ut av penetrering av vagina, det må være stimulering via klitoris eller analt.

 

Og desto mer du "øver" på egenhånd, kan det gi deg mye mer nytelse under selve sexakten, og også følge til at du lettere får orgasme. Bare det at du får orgasme av at han bruker fingre på deg er jo kjempebra, er mange som ikke klarer å få orgasme av det partneren gjør i det hele tatt. Jeg har bare hatt to partnere som har klart det uten at jeg har måtte hjelpe til i det hele tatt.

Lenke til kommentar

nomore: Ja, det er faktisk mulig han er for stor, men jeg trodde det gikk seg til etter hvert? Det er jo ikke vondt lenger, i hvert fall. Og vi bruker glidemiddel, med stor suksess. :)

 

Finnes det faktisk dem som ikke har noen form for nytelse av vaginal sex? Veldig, veldig kjipt, da. :ermm:

 

Det var ikke så dumt å prøve litt på egenhånd, nei. Trodde ikke det skulle være nødvendig når jeg hadde funnet meg en mann, men. :p

 

 

Hvordan er det med forspillet? Er du kåt før du blir penetrert?

 

Som regel er jeg det, ja, men ikke alltid. Eller, kanskje 50-50. Men uansett, det er ikke noe bedre når jeg er kåt heller.

Lenke til kommentar
Det var ikke så dumt å prøve litt på egenhånd, nei. Trodde ikke det skulle være nødvendig når jeg hadde funnet meg en mann, men. :p

 

En mann er desto større grunn til å gjøre det enda mer! Jeg har aldri onanert så mye som da jeg var sammen med han jeg var med sist, og vi hadde det desidert beste sexlivet jeg vet om.

Lenke til kommentar
Så spørs det også om ditt mål med samleie er en orgasme av deg, av han, eller av begge. Jeg får personlig ingenting ut av penetrering av vagina, det må være stimulering via klitoris eller analt.

 

Og desto mer du "øver" på egenhånd, kan det gi deg mye mer nytelse under selve sexakten, og også følge til at du lettere får orgasme. Bare det at du får orgasme av at han bruker fingre på deg er jo kjempebra, er mange som ikke klarer å få orgasme av det partneren gjør i det hele tatt. Jeg har bare hatt to partnere som har klart det uten at jeg har måtte hjelpe til i det hele tatt.

 

Målet mitt er vel egentlig bare at begge skal ha det digg, og helst at han skal gjøre det digg for meg, og jeg for ham. For meg blir det litt snålt å gjøre det selv, sammen med ham, om du skjønner.

 

Så du får ikke noe nytelse ut av vaginal sex? Er det ikke noen punkter der inne som er helt vilt godt å stimulere om man treffer riktig?

 

Hvis han bruker fingrene på meg mens han er inni meg, blir det bare helt sinnsykt intenst for meg, og det blir på grensen til numment, så det funker heller ikke så bra.

 

Det var ikke så dumt å prøve litt på egenhånd, nei. Trodde ikke det skulle være nødvendig når jeg hadde funnet meg en mann, men. :p

 

En mann er desto større grunn til å gjøre det enda mer! Jeg har aldri onanert så mye som da jeg var sammen med han jeg var med sist, og vi hadde det desidert beste sexlivet jeg vet om.

 

Jøss. Ja, da får jeg se om jeg er tøff nok til å kjøpe meg et leketøy da. :p

Lenke til kommentar

Gå seg til og gå seg til. Ja, du vil nok ikke oppleve at størrelsen er et problem etter ei stund, men du vil allikevel ikke av den grunn begynne å bli stimulert av det, om du ikke blir det i fra før. Og det er her eg tror "problemet" ligger.

 

Folk er forskjellige. Noen blir stimulert av vaginal sex, andre ikke. Noen blir stimulert av anal sex, andre ikke. Osv. Man må finne ut av hva som fungerer for seg, og bruke det. Sex, onani, stimulering og tilfredstillelse er mye rart for mange forskjellige personer.

 

En sex akt innebærer ikke nødvendigvis at begge får orgasme heller. Av og til den ene, andre ganger den andre, og noen ganger begge. Og forsåvidt kan man og ha sex uten at noen har orgasme. Så her er det bare å bli vandt med tanken på at orgasmen er ikke et mål i seg selv, men veien dit. Og det er ikke alltid man kommer frem... :)

 

Og ja, leke litt på egenhånd er like viktig nå, som før, selv om du har type. Det kan også være viktig at han får leke med deg, så han selv kan finne ut av hva du liker og ikke liker, uten å fokusere på sin egen tilfredstillelse.

Lenke til kommentar
Så spørs det også om ditt mål med samleie er en orgasme av deg, av han, eller av begge. Jeg får personlig ingenting ut av penetrering av vagina, det må være stimulering via klitoris eller analt.

 

Og desto mer du "øver" på egenhånd, kan det gi deg mye mer nytelse under selve sexakten, og også følge til at du lettere får orgasme. Bare det at du får orgasme av at han bruker fingre på deg er jo kjempebra, er mange som ikke klarer å få orgasme av det partneren gjør i det hele tatt. Jeg har bare hatt to partnere som har klart det uten at jeg har måtte hjelpe til i det hele tatt.

 

Målet mitt er vel egentlig bare at begge skal ha det digg, og helst at han skal gjøre det digg for meg, og jeg for ham. For meg blir det litt snålt å gjøre det selv, sammen med ham, om du skjønner.

 

Så du får ikke noe nytelse ut av vaginal sex? Er det ikke noen punkter der inne som er helt vilt godt å stimulere om man treffer riktig?

 

Hvis han bruker fingrene på meg mens han er inni meg, blir det bare helt sinnsykt intenst for meg, og det blir på grensen til numment, så det funker heller ikke så bra.

 

Vaginal penetrering er jo deilig, men jeg får ingenting ut av det. Jeg har sjelden sex for min egen del selv om jeg er sinnsykt egoistisk i sengen. Mitt "klimaks" er faktisk når han kommer, rett og slett fordi jeg synes det er en usedvanlig digg følelse ^^

 

Det skal ikke være noe i veien for at du tar på deg selv mens han har sex med deg. Lar du være å ha altfor lange negler (noe jeg dessverre har...) så synes jeg du skal slå deg løs som du vil, og samtidig risikerer du ikke å "knivstikke" utstyret hans :p Jeg tror han kommer til å digge det :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Du kan jo finne fram noen "how-to" videoer på nettet som han kan lære litt av da. Finnes massevis av dem rundt om, du kan jo ta en titt og se om det er noen som ser lovende ut og sette han i hardtrening :p

 

Hehe, det er vel heller jeg som bør se på dem.

 

Han er faktisk veldig god i senga, det er bare jeg som ikke funker helt som jeg skal. Han har sånn cirka 12-13 år lenger fartstid enn meg som seksuelt aktiv, så eh...ja. :p

Lenke til kommentar

 

Damn it, jeg har gått hele livet og trodd at det er så digg å pule, og så er det egentlig bare...helt greit. Nedtur, ass. :p

 

Jeg vet vel egentlig ganske bra hva som fungerer for meg, sånn med fingre, og det vet han også nå. Han er veldig glad i å pirre meg, så vi har lært hverandre godt å kjenne på denne korte tiden, vil jeg påstå. Men ja, vibrator og dildo og sånt, det har jeg jo aldri vært borti før.

 

Ingenting som heter at bare den ene er god i senga. Om man er to(eller flere) i senga så er det en felles aktivitet :)

 

Greit nok, men jeg er nok ikke "god" i senga ennå, altså. Jeg prøver da, så det kommer seg. :D

Lenke til kommentar
Vaginal penetrering er jo deilig, men jeg får ingenting ut av det. Jeg har sjelden sex for min egen del selv om jeg er sinnsykt egoistisk i sengen. Mitt "klimaks" er faktisk når han kommer, rett og slett fordi jeg synes det er en usedvanlig digg følelse ^^

 

Det skal ikke være noe i veien for at du tar på deg selv mens han har sex med deg. Lar du være å ha altfor lange negler (noe jeg dessverre har...) så synes jeg du skal slå deg løs som du vil, og samtidig risikerer du ikke å "knivstikke" utstyret hans :p Jeg tror han kommer til å digge det :D

 

Ja, jeg synes også det er dritdigg når han kommer. Da føler jeg meg ferdig også. :p

Men du synes jo det er godt med penetrering, det synes ikke jeg. Har det alltid vært det for deg?

 

Nei, det er ikke noe i veien for at jeg skal kunne ta på meg selv, annet enn mentale sperrer. Jeg har liksom bare ikke lyst til å gjøre det, for jeg liker at han tar kontrollen. :whistle:

 

Ikke se på det som en nedtur :)

 

Det er jo nedtur, da. Litt skuffende at det ikke er godt, når det virker som alle andre synes det er godt. Men han synes det er digg da, så noen vinner jo uansett på det. :p

Lenke til kommentar
Ja, jeg synes også det er dritdigg når han kommer. Da føler jeg meg ferdig også. :p

Men du synes jo det er godt med penetrering, det synes ikke jeg. Har det alltid vært det for deg?

 

Nei, det er ikke noe i veien for at jeg skal kunne ta på meg selv, annet enn mentale sperrer. Jeg har liksom bare ikke lyst til å gjøre det, for jeg liker at han tar kontrollen. :whistle:

 

Var vel litt ubehag de tre første gangene, men så forløs også dette over et døgns tid, så det er jo ikke så veldig rart. Jeg liker penetreringen, men jeg knytter dem sammen med utrolig mye mer som også gjør det mer deilig enn bare inn-ut action ^^

Lenke til kommentar
Var vel litt ubehag de tre første gangene, men så forløs også dette over et døgns tid, så det er jo ikke så veldig rart. Jeg liker penetreringen, men jeg knytter dem sammen med utrolig mye mer som også gjør det mer deilig enn bare inn-ut action ^^

 

Hmm.

Jeg skjønner at jeg er ligger på et veldig basic nivå hva samleie angår. :p

Men i teorien skal det jo være mulig at det er godt med penetrering, og det er det jeg har lyst til å oppnå. Bare bittelitt. Så kan alt det andre være tilbehør. :wee:

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...