Gå til innhold

[PS3][MW2] FragCup 2

HCG

Anbefalte innlegg

FragCup2.png

Hei, tenkte jeg bare skulle starte denne tidlig, fordi i denne turneringen skal vi ha 32 spillere. Som mange har ønsket, blir det 2vs2-matcher, som det sies i bildet ovenfor. Påmeldingsfristen er ikke satt fordi

den andre turneringen ikke er ferdig. Så meld deg på tidlig, da!

Påmeldte:

TazDog | PSN: TheEpicKnight

CheeseyJunk | PSN: CheeseyJunk

Shoegazer | PSN: Biurn

ad.pro.pl | PSN: Fredrixz

Flammen | PSN: Ranxed

Burny | PSN: Kulaman

Hengende Lem | PSN: Torgeeer

Marvol | PSN: M_Vold

Endret av TazDog
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er med!

PSN: CheeseyJunk

Hvordan blir det med modes og regler? Foreslår at det IKKE er hardcore, og vi må vel nesten bare tillate attachments osv., da det er vanskelig å kontrollere, selv om HB-sensor er utrolig urettferdig.

Foreslår også at vi skur av killstreak og at deathstreak kan være hva som helst (da dette ikke kan kontrolleres). Glitching og juks er teit.

Endret av CheeseyJunk
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest medlem-160666

Herregud for noen jævla pyser. "foreslår vi tar ikke HARDCORE" er dere pyser? Jeg vedder faen halve lønnen min på at jeg og min klan vinner i hardcore 4på rad i S & D

Lenke til kommentar
Herregud for noen jævla pyser. "foreslår vi tar ikke HARDCORE" er dere pyser? Jeg vedder faen halve lønnen min på at jeg og min klan vinner i hardcore 4på rad i S & D

Det er fordi da trenger du stort sett bare treffe på ett skudd ;)

Halvparten av lønnen din er ikke det helt store heller, no offence, men du er vel bare 15?

Endret av marvol
Lenke til kommentar
Gjest medlem-160666

Det er fordi da trenger du stort sett bare treffe på ett skudd ;)

Halvparten av lønnen din er ikke det helt store heller, no offence, men du er vel bare 15?

4500kr er jævlig mye for 1 mnd, jeg tjener skattefritt. Jeg skatter faen ikke til afrika som politikerene sløser bort!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...