Giallorossi Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Føler vi trenger en slik oppsamlingstråd for å få ting litt mer oversiktlig. Vi har allerede to tråder som er relativt uoversiktlige, iform av Komplett Superweekend-tråden og Komplett's helgetilbud-tråden. Nytt på lager Nye produkter Nye kundeanbefalinger Nye produktanbefalinger Dette er altså en tråd som er relaterer alt som omhandler Komplett.no! Kjør på med diskusjoner, både negative og positive, opplevelser iforhold til: * Tilbud. * Kundesupport. * Service. * Priser (Fraktkostnader). Endret 9. desember 2009 av Giallorossi Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Når det gjelder tilbud, så er Komplett en av de beste på dette punktet. Når de har tilbud, hender det ofte de har 30-50% rabatt. Hender også at de har 70-80% rabatt på enkle produkter. Ikke for å svarteliste noen nettbutikker, men kan ta eksempel fra NetShop som også har tilbud gankse ofte. Tok en titt på noe eksplosiv timesalg? Forventet kraftig reduserte priser, men fikk bare noen få hundrelapper rabatt på produkter som kostet flere tusen kroner. 5% avslag på prisen er ikke noe å heise flagget for. Nå er jeg langt fra noen shopoholiker, men har handlet en del fra Komplett. De produktene jeg har fått har alle vært i 100% fungerende stand, så jeg har ikke hatt behov å sende noen varer i retur. Jeg passer også på at jeg allerede har penger på bok før jeg kjøper noe, og jeg tenker meg godt om for å være sikker på at jeg ønsker og trenger produktet før jeg kjøper det. Så jeg kan ikke si noe om supporten ang. retur av varer. Jeg har dog sendt noen få e-poster til dem der jeg har hatt spørsmål ang. deres produkter, Og har alltid fått gode svar relativt raskt. Så kundesupport har for meg vært meget god. Prisen til Komplett uten deres tilbudsvarer er under par. Dog har de ofte tilbud, som gjør at prisen ikke blir mer enn konkurerende nettsider. Dette gjelder mest når man kun trenger få produkter. Skal man bygge en hel PC fra scratch og trenger alle deler, er det oftest best å finne delene fra andre nettbutikker. Komplett sine ferdig bygget PCer er derimot av god og konkurerende pris. Eksempel vil det være billigere å kjøpe Komplett Gamer Premium i35 enn å kjøpe samme komponenter løst fra samme nettbutikk. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 9. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Da er vi i samme bås. Dog har jeg endel erfaringer med deres support avdeling, altfor mange i enkelte tilfeller, men det er omtrent kun positive tilbakemeldinger fra min side. Edit: Synes også det er verdt å nevne deres Demomarked, har plukket opp endel godsaker der Endret 9. desember 2009 av Giallorossi Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Noen som har erfaringer med pickup pointet i Oslo? Hvor lang tid tar det før det kommer dit? Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Noen som har erfaringer med pickup pointet i Oslo?Hvor lang tid tar det før det kommer dit? sm1 : Hvis du bare hadde orka å lese litt så finner du svaret på komplett. Du får nesten ta og lese selv Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 10. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Noen som har erfaringer med pickup pointet i Oslo?Hvor lang tid tar det før det kommer dit? Jeg har allerede laget en tråd om dette her, hvorpå Komplett's lovnader er: * Bestill på Komplett.no før klokken 09.00, og hente varene etter kl. 15.00 samme dag! * Bestill på Komplett.no frem til kl 17.00, og hent varene kl. 10.00 neste dag (gjelder mandag-torsdag)! * Bestiller du etter klokken 09.00 på fredag leveres varene mandag morgen. Endret 10. desember 2009 av Giallorossi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå