Gå til innhold

Tidligere Manchester United spillere

Limbeck

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herlig Limbeck, selv om ikke førsteposten var spesielt givende. Håper du oppgraderer den etterhvert med noget mer utfyllende beskrivelse og evt bilder. Dette kan bli en klassisk tråd for oss som følger United kidsa som havnet i andre klubber..

Dessuten. Nå har jeg endelig en plass på forumet, hvor det passer seg å dyrke Bardsley og Smiffy. Kommer det en Irland tråd også, så er jeg i syvende himmel.

Endret av Plagueis
Lenke til kommentar

Herregud så latterlige og hårsåre enkelte er, voks opp. Nå er innlegget om at Ronaldo scora, i kamptråden sletta. Hva faen er problemet med å poste det der?

Ja, det er en kamptråd mellom to lag, men det burde da være plass til slikt i en kamptråd. Nevne at det går dårlig for Chelsea for eksempel. Det er uansett ikke slik at alt som postes i kamptråden handler om akkurat denne kampen, men siden dette tilfeldigvis var om Ronaldo så må det tydeligvis reageres. Skjerp dere!

Lenke til kommentar
Herlig Limbeck, selv om ikke førsteposten var spesielt givende. Håper du oppgraderer den etterhvert med noget mer utfyllende beskrivelse og evt bilder. Dette kan bli en klassisk tråd for oss som følger United kidsa som havnet i andre klubber..

Tenkte ikke lengre enn å bare lage en tråd slik at vi får samlet diskusjonen og de om ikke er interessert kan bare la være å lesse denne.

Herregud så latterlige og hårsåre enkelte er, voks opp. Nå er innlegget om at Ronaldo scora, i kamptråden sletta. Hva faen er problemet med å poste det der?

Ja, det er en kamptråd mellom to lag, men det burde da være plass til slikt i en kamptråd. Nevne at det går dårlig for Chelsea for eksempel. Det er uansett ikke slik at alt som postes i kamptråden handler om akkurat denne kampen, men siden dette tilfeldigvis var om Ronaldo så må det tydeligvis reageres. Skjerp dere!

Bare post det her neste gang så slipper vi noe krangling

Lenke til kommentar

Hva skal du med Real Madrid Scoringer i UNITED KAMPTRÅDEN? Meningsløst med innlegg som bare sier "Ronaldo scora". Er jo nesten spam for å øke postcount. Kan du ikke bare poste her fra nå av?

Følger forresten litt ekstra med på Beckham, prøver å finne noen streams når han spiller etc. Morsomt om han kunne kommet tilbake fast på England i VM :)

Lenke til kommentar
Hva skal du med Real Madrid Scoringer i UNITED KAMPTRÅDEN? Meningsløst med innlegg som bare sier "Ronaldo scora". Er jo nesten spam for å øke postcount. Kan du ikke bare poste her fra nå av?

Det handler ikke om Real Madrid scoringer, men tidligere spillere. Spam for å øke postcount? Er det noen som gir faen i hvor mange innlegg en har så er det meg, så den tanken kan du bare legge fra deg med en gang.

Akkurat HVA er problemet med å nevne mål av tidligere spillere, stillinger i andre kamper i kamptråden o.l?. Det er jo ikke slik at alle de andre innleggene der handler utelukkende om topic. Noen av oss synes det er artig å få med oss slikt, og da ser jeg ikke problemet om noen få av mange hundre innlegg nevner noe om dette.

Følger forresten litt ekstra med på Beckham, prøver å finne noen streams når han spiller etc. Morsomt om han kunne kommet tilbake fast på England i VM :)

Håper å få se han i VM til sommeren, tror det er gode sjanser for det om han ikke blir skadet.

Lenke til kommentar

Så du skriver fem innlegg i denne tråden om at det burde være plass til det? Jeg liker å følge tidligere United-spillere og liker Ronaldo, men jeg skjønner godt at folk synes at det ikke passer inn i kamptråden. Hvorfor er det så vanskelig å bare skulle poste det i Real Madrid-tråden eller her, du kan jo åpne Real Madrid-tråden i en annen fane og poste der, eller her.

Lenke til kommentar
Så du skriver fem innlegg i denne tråden om at det burde være plass til det?

Før dette innlegget så har jeg skrevet fire innlegg i denne tråden, to av de har vært svar til andre. Dette har tydeligvis blitt en diskusjon, og da blir det fort noen innlegg. Hva er problemet?

Jeg liker å følge tidligere United-spillere og liker Ronaldo, men jeg skjønner godt at folk synes at det ikke passer inn i kamptråden. Hvorfor er det så vanskelig å bare skulle poste det i Real Madrid-tråden eller her, du kan jo åpne Real Madrid-tråden i en annen fane og poste der, eller her.

Det er kanskje ikke alle som følger med på kampene til Ronaldo på VG Live, og da setter de kanskje pris på at det blir nevnt slik at de får det med seg. Hvorfor er dette et problem? Tar det for stor plass? Plager det folk at det er nettopp Ronaldo som blir nevnt? Er det ødeleggende for tråden?

Lenke til kommentar

Det passer rett og slett ikke inn i den tråden, og folk er ikke så fryktelig interessert i VG Live skriving her på forumet, var vel en sticky før om det. Alt som ikke har noe å gjøre i tråden, ødelegger den, så ja. De fleste på dette forumet er så interesserte i fotball uansett at de fint klarer å følge med på at Ronaldo scorer x2 og at Butt scorer straffe for Bayern München.

Lenke til kommentar

Kamptråden er på over 200 innlegg, og den skal liksom ta skade av et par innlegg om Ronaldo? Men det er greit, jeg kan godt la vær å skrive innlegg om Ronaldo eller andre tidligere spillere scorer om det er et så stort problem som dere skal ha det til å være.

Jeg finner hele greia forunderlig. Det er jo ikke slik at det er uvanlig at ting som ikke har noe med tema blir nevnt, i en diskusjon er det også naturlig at temaet forandrer seg dynamisk sammen med diskusjonen. Og her er det ikke snakk om at temaet forandrer seg, det er snakk om et par innlegg som går litt på siden, selve tråden er fortsatt on topic.

Men greit nok, jeg gir meg.

Lenke til kommentar

Denne tråden vil få mange spillere å følge :p

Danny Simpson, Tom Cleverley, Sylvain Ebanks-Blake, Frazier Campbell, Phil Bardsley, Ryan Shawcross, Cristiano Ronaldo, Ruud van Nistelrooy, Roy Carrol, Tim Howard, Eric Djemba-Djemba, Kleberson, Carlos Tevez, Richard Eckersley, Markus Neumayr ++

Lenke til kommentar

Blir kanskje mye hakking nå, men skriv Man Utd eller Manchester United. Menchester høres ut som Fjørtoft.

ps:

Vært i klubben skrives med "æ" i vært. Å være vert er noe annet (Typisk noe Den Norske Nobelkomite er for fredspriskonserten).

Ben Thornley og Lee Sharpe! Hvor ble det av dere?

Lenke til kommentar
Kamptråden er på over 200 innlegg, og den skal liksom ta skade av et par innlegg om Ronaldo? Men det er greit, jeg kan godt la vær å skrive innlegg om Ronaldo eller andre tidligere spillere scorer om det er et så stort problem som dere skal ha det til å være.

Akkurat nå er det da du som lager det største problemet.

Jeg finner hele greia forunderlig. Det er jo ikke slik at det er uvanlig at ting som ikke har noe med tema blir nevnt, i en diskusjon er det også naturlig at temaet forandrer seg dynamisk sammen med diskusjonen. Og her er det ikke snakk om at temaet forandrer seg, det er snakk om et par innlegg som går litt på siden, selve tråden er fortsatt on topic.

Men greit nok, jeg gir meg.

Når vi nå har tråder som inneholder forskjellige temaer så burde det da kunne gå an å holde seg noenlunde til temaet de forskjellige trådene handler om. Finner du ikke riktig tråd så har vi RedCafe.

Eg personlig er veldig interessert i å vite om hvordan Ronaldo og flere andre spillere gjør det, men som mange andre så går eg ikke inn i kamptråden for Wolfsburg kampen for å lese det.

DET er poenget og eg finner det besynderlig at det skal være så vrient å forstå uten at alle andre er så innmari "teite".

Lenke til kommentar
Akkurat nå er det da du som lager det største problemet.

Om man hadde oversett de to innleggene hadde de bare blitt liggende der uten at noe annet hadde skjedd. Men folk begynner å sutre for et par innlegg som ikke er "nøyaktig" on topic, og til alt overmål blir innleggene slettet. Er det rart jeg reagerer?

Nøyaktig hvilket problem er det jeg lager?

Når vi nå har tråder som inneholder forskjellige temaer så burde det da kunne gå an å holde seg noenlunde til temaet de forskjellige trådene handler om. Finner du ikke riktig tråd så har vi RedCafe.

Stillinger o.l i andre kamper i CL er da "noenlunde" til temaet. Er det virkelig ikke relevant i det hele tatt? Jeg føler meg rimelig sikker på at ingen hadde reagert på denne måten om noen skrev at stillingen i Chelsea-kampen var 2-2. Jeg hadde derimot skjønt reaksjonen deres om jeg hadde skrevet oppdateringer om alt som skjedde i den aktuelle kampen, men her er det snakk om to (2!) innlegg i en tråd med over 200 innlegg, det er bare å overse de, det skjer ingenting om de blir liggende, tråden bryter ikke sammen av den grunn. Men det skal bli spennende om man er konsekvente fremover.

Lenke til kommentar

Herregud... Ronaldo har per dags dato ikkje ein dritt å gjere med United, og hvertfall ikkje mellom United - Wolfsburg. Dessuten fekk du først 1 tilbakemelding på at du var i feil tråd etter første innlegget ditt om ronaldo, så når du posta det andre så fekk du 2 til, om eg ikkje hugsar feil. Strengt tatt du sjølv som lagar eit stort problem utav ein bagatell av det minimalistiske, ved å poste fleire hundre innlegg i kamptråden og her om å argumentere for kvifor Ronaldo fortjener oppmerksomheit i ein kamptråd mellom United og Wolfsburg, som han forøvrig ikkje gjer av prinsipielle årsaker. Om alle skulle hatt tankegangen din så hadde kamptråden vert full av irrelevante innlegg. Og det er som Jotun seier, at ein går inn i kamptråden for å lese om kampen, og ikkje for å finne ut om alle mulige randomting. Du kunne likesågodt sagt at du har hengt opp nye gardner på rommet ditt, eller at du åt kjøttkaker til middag.

Endret av jonaz91
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...