CypheroN Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) ---- Offisielt nettsted Forhåndsbestill spillet Gameplay-trailer [Takk til PSV.] ---- Jeg er vel neppe den eneste som gleder meg til Rockstar's neste store spill. GTA satt i den ville vesten? Ja takk! Her kan vi diskutere spillet og snakke om hvor mye vi gleder oss, og selvfølgelig snakke om spillet når vi alle har fått det i hus. Lansering: 30. April, 2010. (Kilde: IGN.com) Endret 17. desember 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Joda, virker spennende dette. Det finnes altfor få westernspill der ute. Men jeg holder meg skeptisk helt til jeg ser noen gameplay-videoer IGN sier at Red Dead bilr utgitt 30. april 2010, og jeg vil anta at det er en sikrere kilde enn en nettbutikk. Det er vel heller ikke så lurt å forhåndsbestille spillet på Amazon dersom man ikke vil betale ekstra. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2009 Joda, virker spennende dette. Det finnes altfor få westernspill der ute. Men jeg holder meg skeptisk helt til jeg ser noen gameplay-videoerJoda, men regner vel med at det blir GTA 4-grafikk jeg da. Kan jo ikke gå tilbake nå. IGN sier at Red Dead bilr utgitt 30. april 2010, og jeg vil anta at det er en sikrere kilde enn en nettbutikk.Flott, da tar jeg den i førstepost. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Nye traileren sier 27. april De bruker samme grafikkmotoren som GTA4, så regn med omtrent samme grafikkvalitet. Litt skeptisk til dette. Red Dead Revolver var visst ikke all verden slik jeg har forstått det. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 27. april er statenes utgivelsesdato om IGN ikke tar feil Lenke til kommentar
PSV Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) http://www.gametrailers.com/video/gameplay...-red-dead/59978 Day 1 Purchase etter min mening, uten tvil. Endret 16. desember 2009 av PSV Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Etter å ha sett det, ja uten tvil. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Imponerende. Ser ut til at grafikkmotoren har blitt hakket forbedret siden GTA4 også. Tenkte å prioritere Mafia II foran dette, men mulig det blir begge nå. Lenke til kommentar
praystation Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Dette ser absolutt lovende ut! Blir en dyr vår... Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 16. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2009 Fantastisk. Kommer enda mer klart frem at dette må vi ha. Ser veldig kult ut! Lenke til kommentar
Zuccarello Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Fatter ikke hva dere ser i dette. Ser kjedelig ut. Har enda til gode å spille et bra cowboy spill. GTA på hest? Nei takk. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Zuccarello du er gæren Det finnes nesten ikke noe fetere enn western spill, og de få som er laget fra før er bra. Selvskrevent kjøp! Gledet meg til detta siden jeg runda Call of Juarez Bound in Blood Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 (endret) Wow, dette kan ikke bli annet enn bra! GTA på hest? Klart ja fra meg Endret 17. desember 2009 av The Prophet Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Fatter ikke hva dere ser i dette. Ser kjedelig ut. Har enda til gode å spille et bra cowboy spill. GTA på hest? Nei takk. Dette blir jo episk! Får kose meg med Dirty harry på bluray så lenge (må vente på play først bare) Lenke til kommentar
Zuccarello Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Fatter ikke hva dere ser i dette. Ser kjedelig ut. Har enda til gode å spille et bra cowboy spill. GTA på hest? Nei takk. Dette blir jo episk! Får kose meg med Dirty harry på bluray så lenge (må vente på play først bare) Kan du ikke bare leie dirty harry på Xbox Live? Var i alle fall en dirty harry film der. Anyway, problemet jeg ser med cowboy spill i GTA setting er elendige våpen grunnen tiden selvsagt og veldig mye kjedelig riding rundt omkring i tomme landskap. Kanskje det hadde hjulpet hvis jeg var 12 år fortsatt og syntes cowboy og indianer fremdeles var kult. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Våpen var jo mye kulere i ville vesten, og mye stiligere å galoppere rundt med en hingst ein å kjøre rundt i en gammel kjerre man har stjålet. Lenke til kommentar
Alpha_Male Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 (endret) Tror dette spillet kommer til å bli episk! Heldigivis er det ingen irriterende mobil som kommer til å ringe deg hele tiden som i GTA IV. Etter å ha sett den første gameplay traileren er jeg bare enda mer overbevist. 27 april kan ikke komme fort nok! EDIT: Litt rart at det ikke er mer hype rundt dette spillet kanskje dette vil hjelpe: Endret 20. desember 2009 av Alpha_Male Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 (endret) Dette blir årets spill 2010!! Ser bare helt FANTASTISK ut Endret 20. desember 2009 av Tomtruck Lenke til kommentar
PSV Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 EDIT: Litt rart at det ikke er mer hype rundt dette spillet kanskje dette vil hjelpe: Tror ikke at å reposte en video øker hypen akkurat. Lenke til kommentar
Alpha_Male Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 EDIT: Litt rart at det ikke er mer hype rundt dette spillet kanskje dette vil hjelpe: Tror ikke at å reposte en video øker hypen akkurat. Vel... hvis videon er såpass bra som den er, så kanksje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå