Plecto Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Hei. Er det noen som har en oversikt over selskapslokaler i Trondheim? Har planer om å ha en juleavslutning for studiet og drømmer om å ha en egen lokal fest. Lurer også på hvor mye disse pleier å koste og hvilke regler som finnes (når/om festen må avsluttes etc.). Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Toppetasjen på Gossip. Blir leid ut til slike ting hele tiden. Iz nice. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 2.etasjen på LilleLondon er ganske kjekk på en torsdag med billi drikke. Der bruker vi å ha selskap Lenke til kommentar
Plecto Skrevet 8. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2009 Hvor mye skal de ha for noe sånt? Jeg hadde egentlig sett for meg noe annet... noe litt mindre og kanskje ikke fullt så "offisielt" hvis jeg forstås riktig. Vi tenkte å ha en fest som et alternativ til å dra på byen, å leie gossip blir jo mer eller mindre som å dra på byen bare at gjestene reguleres. Tenker litt mer av retning "hjemmefest" Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 LilleL leier ut 2etasje gratis så lenge man er over et vist antall personer. Men om du skal ha "heimfest" så blir vell det sikkert ikke helt rett plass Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Jeg var på fest nå i helgen på TIK's klubbhus. Det kostet 4000, eller 3500 hvis du vaska selv. Det er atmed leangen ishall. Lenke til kommentar
Olli12345 Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Jeg er ute etter det samme. Men når må et slikt lokale "stenges"? Kan man ikke si at dette brukes til noe annet enn fest og derfor ikke ha noe "stengings-tid"? Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 regner med det må være stille til 2pånatta. Og ikke bråke sånn at naboene klager Lenke til kommentar
laserskriver Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Det er ei svæær hytte oppi skauen ved granåsen.(kan feste natta lang, null naboer). Skikkelig fin hytte som leies ut til fester osv. Trur prisen var 4000 for et døgn. Nå husker jeg ikke hvem som skulle kontaktes om interesse, men det kan jeg undersøke om ønskelig. edit: Glemte å si at hytta må ryddes selv, og at eventuelt herverk må erstattes. Endret 10. desember 2009 av laserskriver Lenke til kommentar
Plecto Skrevet 11. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2009 Det hørtes mer eller mindre perfekt ut laserskriver Hadde vært flott om du kunne finne noen å kontakte? Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Singsaker studenthjem leier også ut bodegaen sin. Finner kontaktinfo på nett. Lenke til kommentar
Plecto Skrevet 25. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2009 Hvordan ser det ut der, hvor mye skal de ha etc.? Hva er en bodegae forresten? Jeg trenger fler forslag som laserskriver sitt! Jeg har sendt pm til laserskriver, men han har ikke svart. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Et festlokale for studenter bl.a. Se her. Har vært der selv og det er helt kurant. Tåler en real fest, også stenger de ikke så tidlig. Lenke til kommentar
Jonzki Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 http://risvollan-borettslag.no/index.asp?m...&parentid=6 Storstua risvollan Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Litt seint svar, men det hadde ikke skadet å høre med Samfundet. Jeg er temmelig sikker på at vi leier ut til diverse, men vet ikke om det er noe grense på "hvor privat" det skal være. Men en avslutning for en linje burde nok gå an, spesielt siden vi gjerne vil at flere linjeforeninger aktivt bruker Samfundet Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Man får alltids leid bodegaen på samfundet en kveld utenom helgene i hvert fall. Usikker på priser på dette. Lenke til kommentar
Plecto Skrevet 26. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2009 Men så er det dette med "stengetid" også. Lokaler som leies ut i nærheten av andre bygg vil vel ha deg ut klokken to, at man må gjøre en avtale om dette. Hvis det, som laserskriver skrev, er lokaler man kan leie hvor ikke dette er jo dilemma hadde det helt klart vært noe å foretrekke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå