ventle Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) min Pingle-tråd. Ingen tilleggsutfordringer, ikke engang forbud mot crop (post-zoom...). Første bilde er av en eksotisk liten juvel av en halvleder. ISO800, F2.8, 1/13 sekund Endret 7. desember 2009 av ventle Lenke til kommentar
ventle Skrevet 9. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2009 Ornsdag (legger bare ut bilder på dager med r) Dårlig tegn dette, falt ut etter bare en dag, dårlig tid og tynne unnskyldninger og blablabla. Nuvel. Her kommer ett bilde som er en blanding av 50% mildt sagt eksperimentell kreativitet, og 50% glede over muligheten til å ta ett bilde uten engang å forlate pc'en. "Users" ISO1600, 1/640, f1.4. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Heh - du har riktig tråd på topp, i alle fall. Moire of that.. Lenke til kommentar
Kellendil Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 I can see my name from here! Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Heh - du har riktig tråd på topp, i alle fall. Moire of that.. Du Trondster, husk at noen av oss sitter i kontorlandskap da... Lenke til kommentar
ventle Skrevet 10. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2009 Torsdag Det første bildet denne uka jeg faktisk har vært utenfor stua for å knipse kjørt ned litt fargemetning for litt mer stemningsfullt uttrykk. ISO4500, F1.4, 1/160 sekund I dag stiller jeg også med passende musikk til bildet Se filmen hos Youtube Heh - du har riktig tråd på topp, i alle fall. Moire of that.. Den var dyp... tok meg nesten ett halvt døgn før jeg tok den! Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Stemningsfullt! Men kanskje et ørlite hakk lysere hadde gjort seg? Skal legge Division Bell i bunken over ting jeg må spille i løpet av de neste dagene – lenge siden den har vært ute av hyllene. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Det første bildet denne uka jeg faktisk har vært utenfor stua for å knipse kjørt ned litt fargemetning for litt mer stemningsfullt uttrykk. ISO4500, F1.4, 1/160 sekund Heh - med blurry greiner ser det nesten ut som om det er 20-30s.. Den var dyp... tok meg nesten ett halvt døgn før jeg tok den! Ikke dypt - lavt - when the others hit rock bottom - I start digging! Lenke til kommentar
ventle Skrevet 10. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2009 Stemningsfullt! Men kanskje et ørlite hakk lysere hadde gjort seg? Usikker, men du kan jo få bedømme selv Her er samme bildet, eksponering dratt opp ett hakk, ellers identisk: kanskje litt mye støy? Her er ett annet bilde tatt samtidig, men på ISO1600 og 1/20 sekund. Rent teknisk mye bedre, men like stemningsfullt? Jeg syns ikke det men ellers takk for tilbakemelding Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Støy må til! Og jeg er usikker på om jeg likte den lyse eller mørke best. Og ikke ta det som spesielt hard kritikk, jeg er forummester i undereksponering. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 11. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2009 Fredag Her kommer en liten godbit til helga motivet eksisterer dessverre ikke lenger... DOF Junkie Oreo Dream ISO800, F4, 1/60 Lenke til kommentar
bObleJet Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 flott bilde, sikkert noe å utsette på det, men jeg ble sulten lell... hvorfor la du ikke med oppskriften (hint!) Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Enkelt - man tar masse Oreo cookies og kjører det i den største blenderen du har.. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 11. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2009 her, så får du komme tilbake når du er ferdigspist Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 *ser på bildet* - nei det holder med blender f/4. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 12. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2009 (endret) Lørdag Shine on, you crazy diamond Soundtrack (youtube-spilleliste, ettersom sangen er fordelt på to videoer) Satt sammen av to bilder: bilde 1 - ISO800, F1.4, 1/100 sekund bilde 2 - ISO800, F16, 1 sekund Soundtrack finnes også på Spotify Endret 12. desember 2009 av ventle Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Slo hardt med tittelen - noe dyrebart som har gått tapt. Bedre link. Meget, meget bra. Traff meg, i alle fall. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 13. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2009 Takk for det - det er en ide jeg har hatt i hodet en stund, som jeg ville skape litt følelser med. Søndag Siste dag får jeg vel poste ett ikke fullt så dystert bilde. Tilbrakte dagen i dag på skiskytterrenn og poster her ett bilde jeg kaller Rykket ISO800, F2, 1/500, flash fired. Om det skulle være en Floydlåt som passer dette bildet må det jo være , også fra Division Bell-albumet. Takk for i år, nå ligger det an til 70-200-uke neste uke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå