sverrelerre Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Brukernavn: sverrelerre Deltagernivå: pingle Utstyr: nikon D90 & nikon AF 50mm f/1,8 D Tillegsutfordring: fullføre... Lenke til kommentar
sverrelerre Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2009 Mandag 7. desember Hadde tenkt meg ut for å fotografere i dag, men innså fort hvor tidlig det mørknes i desember i Oslo... Jeg forsøker meg i stedet på et lite julebilde: Kjærlighetsengel :-) f/2,5 - 10 sek Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Veldig stemningsfullt og anderledes julepyntbilde Har du klippet til en "blender" selv? Artig idé. Kunne tenkt meg at engelen var ørlite grann skarpere - da hadde det blitt helt perfekt. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 ROFL! Genialt! *får dårlige ideer til å klippe ut ekstra frontblender selv* Lenke til kommentar
sverrelerre Skrevet 8. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2009 arnold & trondster: jepp, jeg klippet til en "frontblender" selv. Sleit litt med å få god skarphet på engelen, selv når jeg blendet ned. Tror ikke den ekstra papirlappen jeg hadde foran obektivet bidro positivt til skarpheten... Lenke til kommentar
erlingba Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Den likte jeg godt! Jeg vil tro du bør ha skarpe kanter på blenderen og bruke noe som ikke er gjennomsiktig for å få det skarpt. Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Stilig! Fikk sannelig lyst til å xperimentere selv. Synes ikke det har noe å si at skarpheten er litt merkelig, da det var det som fikk meg til å se det var noe litt underlig med tegningen til objektivet.. Sykelige farger, forresten, hvor mange flasker julebrus? Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Det var jo stilig. Jeg sier som flere her allerede har sagt, jeg får litt lyst å eksperimentere selv. Du inspirerer, men det får bli en dag jeg har god tid. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Artig. Klipper dåkkar virkelig i blenderbladene eller? høhø... Lenke til kommentar
sverrelerre Skrevet 8. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2009 Tirsdag 8. desember: Julebokeh f/1,8 - 1/50 sek Lenke til kommentar
sverrelerre Skrevet 9. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2009 Onsdag 9. desember Beveger meg over i den noe mindre julete sfæren i dag... Agorafobi f/7,1 - 1 sek Lenke til kommentar
sverrelerre Skrevet 10. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2009 Torsdag 10. desember lite tid til foto i dag... den lille sorte f/1,8 - 1/40 sek Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Litt harde kanter (kanskje best å blende ned litt på så nært fokus?), men fine bokehsirkler. Fin action i rulletrappa! Lenke til kommentar
ventle Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Jeg likte 9. desember - veldig godt kontrollert og utnyttet bevegelsesuskarphet! Og det får virkelig frem stemningen i tittelen. Bra! Lenke til kommentar
Anew Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Agorafobi var veldig bra. Illustrerer godt at det ikke alltid er optimal skarphet og fargegjengivelse som må til for å få et godt bilde. Lenke til kommentar
sverrelerre Skrevet 11. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2009 trondster, ventle og anew: takker for tilbakemelding på onsdagens bilde:-) Har eksperimentert litt med håndholdte lange lukkertider i det siste, men dette har vært det første jeg egentlig er fornøyd med... Lenke til kommentar
sverrelerre Skrevet 11. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2009 Fredag 11. desember bastant oransje f/14 - 2 sek Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Tøft! Herlig røff etterbehandling som fremhever "mønsteret" av rødt og gult. Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Tøft! Herlig røff etterbehandling som fremhever "mønsteret" av rødt og gult. Helt enig, pluss fukten på veggen var en prikk over i'en. Lenke til kommentar
sverrelerre Skrevet 12. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2009 takker for tilbakemeldinger på gårsdagens bilde:-) Går for en litt mer rural løsning i dag. Lørdag 12. desember f/10 - 2,5 sek Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå