Johnny™ Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Brukernavn: Johnny™ Deltagernivå: Purist Utstyr: Olympus E-420 // ZD 50mm F/2.0 + 50mm Konica Hexanon F/1.8 (konvertert til 4/3) Tillegsutfordring: Levere minst 3 dager med Hexanon Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2009 Konica Hexanon F/2.8 / 0,5 sek / ISO100 Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Behagelig og pent. Passet fint til slike mørke kvelder vi har nå. Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Enig med forrige taler. Pent komponert! Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Ulempen med god fantasi er at dette ikke bare ser ut som et sepiabilde av to fine lysestaker - jeg ser også to romskipmotorer som skyver noe stort noe av gårde.. Lenke til kommentar
Kellendil Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Jeg hadde samme tanken trondster Uansett hva det egentlig er, jeg liker det ;D Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 9. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2009 Takk for kommentarer Var en tur i Stockholm i går så jeg fikk ikke lagt opp bilde. Gårsdagens og dagens kommer i løpet av kvelden. Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 9. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2009 Tirsdag ZD50mm - ISO800, 1/15 sec, f/2.0 Onsdag ZD50mm - ISO800, 1/50 sec, f/2.0 Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Likte miniatyrkontoret - fin dybdeskarphet. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Fyren på tirsdagsbildet - er det en som kommer eller drar Ser ut som om han ikke er fornøyd med været i hvertfall. Tom Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 10. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2009 Likte miniatyrkontoret - fin dybdeskarphet. var usikker på om noen kunne se at det var et minikontor. Gikk en tur innom en arkitektutstilling, litt kult, masse tilt/shift effekt med standardobjektiv Fyren på tirsdagsbildet - er det en som kommer eller drar Ser ut som om han ikke er fornøyd med været i hvertfall. Tom Været var surt og grått, så jeg var nok sikkert ikke noe mer fornøyd jeg heller. Spesielt siden jeg må stå opp før fuglene fiser når jeg skal rekke første avgang til Stockholm. (han var på vei fra flyplassen) Selvportrett i dag. ZD 50mm, iso200, f/2.0 1/200 sec. Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Måtte lete litt før jeg fant grunnen til at du kaller det selvportrett. At det var såpass abstrakt gjorde det litt tøft og ihvertfall til et spesielt selvportrett. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Ah - kan nok takke en spesiell betraktningsvinkel på konas læppis at jeg tok selvportrettet jeg også.. Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 12. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2009 Det var kø i den eneste(dyreste) butikken i Oslo som selger lysrør av typen jeg trenger, så jeg gikk rundt og tok bilder av bokeh-sirkler i butikken. Selvportrettet er av en merkelig lampelignende sak i prisklassen 5d mkII. Trondster - hmm? hvilket bilde snakker du om nå? Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 12. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2009 (endret) -Obama is a false prophet... And you won't go to heaven even if you go to church every sunday. REPENT YOUR SINS AND GET BORN AGAIN! Rare amerikanere utenfor Østbanehallen en fredag morgen. Tror ikke de klarte å omvende så mange. Edit:Glemte Exif: ISO800 1/60s f/2.0 ZD50mm Ser ut til at jeg sliter med å få til tileggsutfordringen.. Endret 12. desember 2009 av Johnny™ Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Trondster - hmm? hvilket bilde snakker du om nå? Selvportrettet, vel! Nei - satt på netbook-læppis med dårlig skjerm - skal minst ha en viss vinkel til skjermen for å se de mørke nyansene i selvportrett-refleksjonen. I "vanlig" vinkel kunne jeg slett ikke se det.. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Det siste bildet er veldig artig, plakataen med eier passer helt fantastisk dårlig inn i omgivelsene – og «official street preacher» var jo en ganske artig tittel. Jeg ser de har «homo-sex is a threat to national security» blant kampsakene sine, snedige typer. Lenke til kommentar
sverrelerre Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 he he, herlig at du fanget en av disse gærne amerikanerne... Rimelig fargerike typer:-) Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 12. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2009 Selvportrettet, vel! Nei - satt på netbook-læppis med dårlig skjerm - skal minst ha en viss vinkel til skjermen for å se de mørke nyansene i selvportrett-refleksjonen. I "vanlig" vinkel kunne jeg slett ikke se det.. doh! enkelte ganger tror jeg at jeg har pådratt meg en eller annen form for selektiv dysleksi. never mind. carry on. nothing to see here ... Det siste bildet er veldig artig, plakataen med eier passer helt fantastisk dårlig inn i omgivelsene – og «official street preacher» var jo en ganske artig tittel. Jeg ser de har «homo-sex is a threat to national security» blant kampsakene sine, snedige typer. Hvilken utdannelse tar man for å bli official street preacher tro? Høyrøstet var han også. Jeg trodde først det var noen av byens mer slitne typer som var uenige om en handel av noe slag. he he, herlig at du fanget en av disse gærne amerikanerne... Rimelig fargerike typer:-) Jeg smilte resten av veien til jobb etter møtet med de folka. Byen trenger flere sånne! Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Glimrende bilde av amerikaneren. Ja til flere raringer som vi kan ta bilde av! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå