Breidablik Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Her går kommentarar om prosjektet mitt. Fell free to comment! Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg syntes "Koffert-PC" hørtes kult ut Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Ja, koffert-PC har eg tenkt ein god del på. Det er vel noko som kan bli veldig tøft om eg får gjort det skikkeleg, men då må eg i det minste få meg tak i ein koffert først... Endret 7. desember 2009 av Breidablik Lenke til kommentar
Itspersonal Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Skjerm kan du muligens få tak i gratis hos el-returen til en eller annen elektronikkjede. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 9. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2009 Ikkje dumt! Det skal eg sjekke i morgon etter skulen. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 10. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2009 Dårleg nyheit... Korkje Euronics eller Expert hadde skjermar som skulle kastast eller som dei ikkje trengde. Men eg har ei god nyheit også. Det ser ut til at salg av den eine stasjonære maskina mi er i boks, så då blir det pengar i kassa til skjermkjøp! Lenke til kommentar
janingar Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Vet ikke om du fortsatt har prosjektet i tankene. Fikk en idé til hva du kan bygge. Finn en gammel CD-spiller til en forsterker eller noe annet defekt og lag en billig stuePC av den for en bærbar er perfekt til stua. Tar liten plass og lager liten lyd.. vel å merke om du bytter ut den orginale kjølevifta da. Jan Ingar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå