Gå til innhold

[Løst]Gamer bærbar fra 6-11k?


Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har tenkt å kjøpe ny bærbar etter nyttår, og lurer på om noen her kan hjelpe meg litt.

Jeg har sett på 3 datamaskiner som ser greie ut:

Denne,

Denne

Og denne.

Er disse gode nok? Har dere noen forslag til kraftigere/billigere maskiner?

Jeg kommer til å kjøre spill som GTA IV, Sacred 2: Fallen Angel, og de nye Need for Speed-spillene.

 

Den bør helst ha 4GB RAM, og et godt skjermkort på 1GB+. Prosessoren må ha to kjerner eller mer (helst 4), og jeg trenger minst 300GB lagringsplass.

 

Jeg er også opptatt av designet på maskinen.

 

Den må ikke koste mer enn 11k.

 

All hjelp vil bli satt pris på! :D

Endret av Computerdude14
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Jeg har tenkt å kjøpe ny bærbar etter nyttår, og lurer på om noen her kan hjelpe meg litt.

Jeg har sett på 3 datamaskiner som ser greie ut:

Denne,

Denne

Og denne.

Kommer til å kjøre spill som GTA IV, Sacred 2: Fallen Angel, og de nye Need for Speed-spillene. Jeg er også opptatt av designet på maskinen.

 

Er disse gode nok? Har dere noen forslag til kraftigere/billigere maskiner?

Den må ikke koste mer enn 11k.

 

All hjelp vil bli satt pris på! :D

 

Hadde gått for den siste linken jeg (acer). Har hørt at det er noen problemer med den HP (link nr 2). Men den acer har bra minne, grafikkkort og harddisk.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Hei!

Jeg har tenkt å kjøpe ny bærbar etter nyttår, og lurer på om noen her kan hjelpe meg litt.

Jeg har sett på 3 datamaskiner som ser greie ut:

Denne,

Denne

Og denne.

Kommer til å kjøre spill som GTA IV, Sacred 2: Fallen Angel, og de nye Need for Speed-spillene. Jeg er også opptatt av designet på maskinen.

 

Er disse gode nok? Har dere noen forslag til kraftigere/billigere maskiner?

Den må ikke koste mer enn 11k.

 

All hjelp vil bli satt pris på! :D

 

Hadde gått for den siste linken jeg (acer). Har hørt at det er noen problemer med den HP (link nr 2). Men den acer har bra minne, grafikkkort og harddisk.

 

Lykke til!

 

Hvis jeg ikke får noen gode forslag, så går jeg for den. :)

Lenke til kommentar

Intel i7 720QM er mye bedre prosessor enn C2D T6600. Sistnevnte finner du i ACER Aspire Blackbeast 5935G, de andre som har blitt linket til har 720QM.

 

ASUS G60VX (komplett) som Leite linket til har det beste grafikkortet, GTX 260M.

 

Acer Aspire 5940 (elkjøp) med HD 4650 har noe dårligere grafikkort, og jeg vil faktisk tro du får mer for penga hvis du velger G60VX framfor Acer 5940 (når det gjelder grafikkortytelse).

 

ACER Aspire Blackbeast 5935G (multicom) har dårlig prosessor, men brukbart grafikkort.

 

HP Pavilion dv6 (mpx) ville jeg sett bort i fra siden grafikkortet er det dårligste av alle maskinene som har blitt linket til.

 

Av disse maskinene så er ACER Aspire Blackbeast 5935G veldig bra og gir mye for pengene, men skal du ha det beste burde du gå for ASUS G60VX.

Lenke til kommentar
Av disse maskinene så er ACER Aspire Blackbeast 5935G veldig bra og gir mye for pengene, men skal du ha det beste burde du gå for ASUS G60VX.

 

Asus'en er definitivt den beste jeg har støtet borti til nå. Er det noen som vet noe mer om denne? Varme, støy, byggekvalitet, osv.

 

Takk for hjelpen så langt! :D

Lenke til kommentar

Er vel bare å søke opp noen anmeldelser:

http://www.bit-tech.net/hardware/laptops/2...laptop-review/5

http://www.notebookcheck.net/Review-Asus-G...ok.21310.0.html

http://www.pcpro.co.uk/reviews/laptops/351004/asus-g60vx/2

 

Ser ut til at byggekvalitet er jevnt over god, og anmelderne liker også tastaturet. Det er én vifte på venstre side, og en av anmelderne påpekte også at den overraskende nok ikke blir alt for varm.

Endret av Mathias-S
Lenke til kommentar
Jeg merket at de hadde sammenlignet den med MSI Megabook GT725. Den fikk litt høyere FPS i Crysis enn ASUS'en fikk.. Den koster en hundrelapp mer. Verdt å satse på?

 

selges denne MSI dataen i Norge?

 

Jeg tror det, men er ikke sikker, du kan jo prøve å google den.. :)

 

Jeg har prøvd å google, men finner ingenting i Norge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...