altairz Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 heisann Har fått beskjed om at jeg må foreta et kanalsøk for at tv2 skal fungere igjen. Jeg valgte da å ta et kanalsøk,og det gikk fint, men tv2 fungere likevel ikke. Har en "Nokia Media master 9602". Gjorde det samme med en "cdc 5050", og då var det bare å ta kanalsøket, også var det ferdig. Gikk vist ikke like lett med Nokia. Noen som hvet hvordan jeg kan få tv2 til å fungere igjen? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 du fikke vel ikke opp flere med navnet tv2? jeg søkte opp på både en cdc5050 og en nokia mediamaster forrige uke, og fikk opp rundt 6 kanaler med samme tv2 navnet, men bare 1 virker Lenke til kommentar
altairz Skrevet 4. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2009 du fikke vel ikke opp flere med navnet tv2? jeg søkte opp på både en cdc5050 og en nokia mediamaster forrige uke, og fikk opp rundt 6 kanaler med samme tv2 navnet, men bare 1 virker Fikk rund 6 kanaler jeg også, husker ikke hva de het, men ingen het noe med tv2. Så jeg ønsker å få tv2 også i den lista. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Enten så legger den seg bakerst i kanallisten din, eller så må du gjøre det på følgende måte: Nokia: Her må frekvensen søkes inn manuelt. Da Nokia-dekoderene ikke er registrert med Thor 5. Skal Thor 3 benyttes. Legg inn 11.247,Fec på 7/8 og vertikal. Endret 5. desember 2009 av Nikkor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå