Latias Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Håndball-VM for kvinner begynner i morgen, så tenkte at det kunne vært greit med en tråd om det. VM blir holdt i Kina, derfor vil alle kamper begynne tidlig. Hvem kommer til å vinne? Hvor bra gjør Norge det? Snakk i vei! Sendeskjema Håndball VM Manager Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Tja, Norge vinner ikke tror jeg. Håper selvfølgelig. Tror Romania er sterke i år. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2009 Er fornøyd hvis det blir medalje, men håper selvsagt på gull. Var jo suverne i EM, så skal ikke se bort i fra en finale. Tror Sør-Korea gjør det bra. De vil i hvert fall være revansjesugne etter OL-tapet mot Norge. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Mine innlegg, håper Norge kan gå all the way i år, men er langt i fra så sikker som jeg var under EM i fjor. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Oløøø! Lett lekestue og gullet er vårt! Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Blir vel sån under kampen i morgen hvertfall Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Vil følge med på denne. Følger kun med på håndball under store mesterskap, men er jo gøy! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Da er det kamp om 15 min! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2009 Gidder ikke å se på med mindre Norge spiller. Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Mine innlegg. Grei skuring mot Japan. Noe annet ville vært skandale. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Grei skuring i dag også, selvfølgelig. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 Først i den siste gruppespillskampen at det virkelig blir spenning. Den kommer til å avgjøre hvor lett motstander Norge får videre i sluttspillet. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Ja sant det. Disse to kampene som har vert for Norge nå har ikke vært så morsomme å se på. Rett og slett fordi motstanderne sugde. Men det var jo greit med 4 gratispoeng da. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Men det var jo greit med 4 gratispoeng da. Sansynligvis vil ikke disse poengene telle noe som helst i mellomspillet. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 Men det var jo greit med 4 gratispoeng da. Sansynligvis vil ikke disse poengene telle noe som helst i mellomspillet. Man får jo med poeng videre om man vinner alle kampene. For å vinne alle kampene så må man jo slå disse smålagene også. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Men det er liten sansynlighet for at smålagene kvalifiserer seg til mellomspillet, dermed vil man ikke få med disse poengene. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Kjedelig at kampen i dag går i tolv-tiden. Blir jo rene lekestuen. Såeh, hvor mange rekorder tar vi mon tro..? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Norge spiller jo elendig i 1. omgang. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Merkes. Følger strengt tatt bare med på vglive da. Prøvde å finne en stream eller noe meeen.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Satt og så de siste 10 min. Vi har 11 tekniske feil på en omgang. Da vi slo Russland i OL og sist gang hadde vi vel under på i løpet av hele kampen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå