Gå til innhold

Ny PSU MIST, 650W, avtagbare kabler, rev.4 @ lastfordeling

Anbefalte innlegg

Hei

Fikk i dag ny PSU. Jeg er sikker på jeg har montert den feil, i den forstand hva som skal inn på hvordan rail. Jeg testet L4D og fikk samme problem som jeg hadde med den forige: Tråd. Spillet låste maskinen og skjermen ble lilla.

Bak på PSU står det ingen info om hva som er på de forskjellige inngangene. Akkurat nå står begge PCIE kablene fra skjermkortet på de to første linjene helt til venstre på PSU-en, oppe og nede. Resten, som er to kontakter står på de to linjene nede til høre.

Hvordan skal dette monteres?

Endret av Random02
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
MIST 650W rev.4 er vel vitterlig enkeltrail, så det er i grunnen ikke noen nødvendighet for lastfordeling på den i motsetning til forgjengerne.

Betyr det at jeg kan putte i ledningene akkurat i hvilken kontakt som måtte passe meg? Enten det er til skjermkort, sata eller 4pin strøm? Har akkurat skaffet meg en mist 650w jeg også, så vil ikke gjøre noe feil her.

Lenke til kommentar

Siden det ikke lenger er noen oppsplitting av 12V-railen, så skal det ikke ha noe å si hvor du putter hvilken kabel. Nå har jeg aldri eid en MIST-forsyning, så jeg vet ikke om alle kontaktene er prikklike. Men om alle kablene passer i alle kontaktene, så tilsier vel det at det ikke er noen forskjell på dem.

Lenke til kommentar
Siden det ikke lenger er noen oppsplitting av 12V-railen, så skal det ikke ha noe å si hvor du putter hvilken kabel. Nå har jeg aldri eid en MIST-forsyning, så jeg vet ikke om alle kontaktene er prikklike. Men om alle kablene passer i alle kontaktene, så tilsier vel det at det ikke er noen forskjell på dem.

Okey, får sjekke temp på resten av hardware under last.

Lenke til kommentar

GTX 260 sier du?

Sjekk kortet i en annen maskin, kan hende du har fått PSOD, Pink Screen Of Death.

Det vil da si at kortet ditt er DØDT.

http://www.hardforum.com/showthread.php?t=1381983

Samme skjedde med mitt GTX 280 skjermkort, dette ble sendt i retur og jeg ble kredittert kjøpesummen på konto, så nå venter jeg til over jul når de største utgiftene er over til å handle nytt kort.

Lenke til kommentar
GTX 260 sier du?

Sjekk kortet i en annen maskin, kan hende du har fått PSOD, Pink Screen Of Death.

Det vil da si at kortet ditt er DØDT.

http://www.hardforum.com/showthread.php?t=1381983

Samme skjedde med mitt GTX 280 skjermkort, dette ble sendt i retur og jeg ble kredittert kjøpesummen på konto, så nå venter jeg til over jul når de største utgiftene er over til å handle nytt kort.

Hm... Så selv om det funker delvis og helt i spill, så kan det være "dødt"?

Kjørte OCCT's test på skjermkortet, og den gikk fint uten problemer. OCCT

Kan prøve det i en annen maskin og se om det oppfører seg likens der.

Endret av Random02
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...