Sameboe Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Da er snart året omme, og jeg synes vi kan ha en bruker som kan krone seg som årets Unitedfan av forumet! Hvis det mangler en eller annen på lista så si ifra Alle fans kan stemme, ettersom at de andre fansene vet hvordan vi er når det angår trolling, provosering og lignende! Lykke til! Avstemning er ferdig på Nyttårsaften Årets vinner: Wisbatov Endret 4. januar 2010 av Sameboe Lenke til kommentar
ttt Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Koseleg at Hewitt er nominert. Hyrlen ser ut til å mangle på lista. Edit: og Kjartan1234 Endret 3. desember 2009 av ttt Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Koseleg at Hewitt er nominert. Hyrlen ser ut til å mangle på lista. Edit: og Kjartan1234 Hewitt fjernes, fjern feil av meg (sorry gutta) og Hyrlen er laggt til Dere MÅ si ifra hvis jeg har fått lurt med en Liverpool fans... Er en del av dem som har en del innlegg i kafeen vår så Endret 3. desember 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Veldig fint initiativ Sameboe. Dette kan bli en koselig tradisjon og er en utmerket motivasjonsfaktor for å bedre kvaliteten på kategorien vår, selv om det ikke er så verst fra før. Forøvrig smigrende at noen har stemt på meg, så frekk og uappetittlig som jeg kan være. Takkar så mye til de det gjelder Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Intet behov for att täcka. Fint å se at jeg får noen stemmer også, ganske sikker på at denne går til en av de virkelige store brukerene på forumet, og det vil være velfortjent. Dere vet hvem dere er. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 tc får min Vel fortjent, selv om hans fravær i tråden til tider er merkbart for tiden. Travel? Men har noe med humøret til tc å gjør. Sjeldent drittslenging og krangling. Bare en koselig unitedsupporter. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg har fått en stemme? Har såpass med selvinnsikt at jeg vet at jeg ikke fortjener den, er bøttelass med folk som er bedre. NightKeeper fikk min, men Wisbatov, Jotun, Alastor, Hyrlen og mange flere var med i vurderinga. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Rart at arch ikke har fler. Klar stemme fra meg. Sameboe har stemt på seg selv. Lenke til kommentar
GBD Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Sørger for at "gamlegutta" får litt stemmer, og gir min til Hyrlen Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 HA! Jeg har pinadø fått en stemme Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Nicket mitt er skrevet FEIL! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Nicket mitt er skrevet FEIL! ÅÅÅÅ! Derfor eg ikke fant deg på lista når du skulle få min stemme.... Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Litt latterlig at jeg egentlig får stemmer. Som Stonemeister også sier, så har jeg nok selvinnsikt til å vite at jeg ikke fortjener det. Om dere følger nøye med bidrar jeg i grunn aldri i diskusjoner om Manchester United, kun off-topic, selv om jeg oppholder meg på denne delen av forumet. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Ikke vær så beskjeden da, Points. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Jeg er på ingen måte beskjeden. Det er faktisk litt som på United.no-forumet. Jeg har ikke skrevet noe United-relatert på det forumet på minst 3 år, kun i OT-kategoriene. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Men du er populær Points, en alle og enhver liker. Morsomt å se at så mange har stemt på meg, selv om det nærmest er en fornærmelse mot Hyrlen, archanios og Game som er mye bedre United-brukere enn meg. Lenke til kommentar
jonaz91 Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 gav stemma mi til tc47, fordi han skriver innlegga sine på ein svært entusiastisk måte (spess i kampsamanhengar), og det får meg alltid til å komme i litt betre humør! Gratulerer Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 2 stemmer på meg faktisk, dette varmer. Da blir det vel en gledelig jul i år også. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Dette er en "sosial greie" og betyr således lite i mine øyne. Med all respekt for tc, som ingen kan unngå å like og som fortjent vinner årets popis pris, er det for meg brukere som Geir M, Acrh, Hyrlen og String-Emil (de jeg kom på i farta) som bidrar med kompetanse. Disse brukerne er kanskje litt kjedelige, men akkså kunnskapsrike. Jeg har vært utestengt i over et halvt år i 09, noe som er personlig rekord. Har en stygg følese på at 10 blir en sagablott for mitt vedkommende, dersom trenden fortsetter Av denne grunn, samt den ufine tonen jeg skriver i, burde jeg aldri vært på lista - såpass med selvinnsikt har til og med jeg. Det er riktignok smigrende og artig at 13 stykken har gitt sin stemme til meg, det skal sies. God Jul Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg